Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar nieuwe krachtige maar draagbare laptop!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal!

Nou, mijn 15'' Macbook Pro uit 2012 heeft het eindelijk toch begeven. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe laptop (liever geen Apple meer) die zowel draagbaar als krachtig is.

Wat ga je met je laptop doen?
Voor werk ben ik veel met grafisch, foto en video bewerking bezig. Dit eist toch wel de meeste kracht van de laptop. Ik draai het liefst meerdere programma's van CS tegelijk, wat mijn huidige Macbook niet meer aan kan. Daarbij komt dat ik ook meteen een upgrade in scherm en GPU zou willen, wat niet al te moeilijk is als je de specs van tegenwoordig vergelijkt met mijn Macbook :)

Wat is je budget?
Rond de 2000 euro (er onder mag natuurlijk altijd!)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik neem mijn laptops dagelijks mee in m'n rugtas. Dus draagbaarheid en lichtgewicht is zeker een voorkeur!

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb al zitten kijken naar dingen als de HP Spectre, Microsoft Surface, Lenovo Yoga en verschillende lijnen van Asus en Acer, maar ik kom er gewoon niet uit wat het meest geschikt of 'beste' is. Liever geen OSX meer!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Alle reacties

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
XPS 15 met 4K scherm is misschien wel leuk, ga zelf ook de overstap van mac naar dell maken

[ Voor 17% gewijzigd door atvokado op 20-02-2017 11:53 ]

• piekevanbeekum
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17-11 09:44