Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1907
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-10-2023
Hello,

Mijn sony Z2 heeft sinds gisteravond het probleem dat bij elke melding mijn scherm aan gaat. aangezien ik geen enkele instelling heb aangepast vind ik dit vreemd. Ik heb alle instellingen na mijn weten bekeken. Heb bij de geluid en melding instellingen gekeken, en bij de scherm instellingen. Verder alle logische handelingen al uitgevoerd.

Graag suggesties met hoe ik dit nog kan proberen aan te pakken.
Bedankt alvast :P

Relevante software en hardware die ik gebruik
Sony Z2
Android 6.0.1

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Jasper1907 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:06:
Mijn sony Z2 heeft sinds gisteravond het probleem dat bij elke melding mijn scherm aan gaat. aangezien ik geen enkele instelling heb aangepast vind ik dit vreemd.
Heb je niet toevallig een update o.i.d. geinstalleerd? (bewust of onbewust?)
Ik heb alle instellingen na mijn weten bekeken. Heb bij de geluid en melding instellingen gekeken, en bij de scherm instellingen. Verder alle logische handelingen al uitgevoerd.
Op mijn telefoon, OnePlus One, kan je deze optie uitzetten bij:
'Instellingen' -> 'Weergave' -> 'Actieve Display'

Wellicht op jou telefoon ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1907
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-10-2023
Helaas heb ik die instelling niet, denk dat bij mij de optie 'scherm'' het dichtst in de buurt komt maar helaas heb ik dan niet een optie zoals actieve display. Bij recent geupdate apps stonden inderdaad een paar apps. Die heb ik een verwijderd maar zonder succes...

Toch bedankt voor je reactie, Mijn telefoon heeft al meer kuren de laatste tijd dus denk dat ik hem maar eens ga resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
Jasper1907 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:54:
Helaas heb ik die instelling niet, denk dat bij mij de optie 'scherm'' het dichtst in de buurt komt maar helaas heb ik dan niet een optie zoals actieve display. Bij recent geupdate apps stonden inderdaad een paar apps. Die heb ik een verwijderd maar zonder succes...

Toch bedankt voor je reactie, Mijn telefoon heeft al meer kuren de laatste tijd dus denk dat ik hem maar eens ga resetten.
Heb je een alternatief lockscreen? Standaard is dit geen optie namelijk tenzij je een lockscreen app zoals bijvoorbeeld NEXT installeert.

Bij een iPhone is dit trouwens standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Garret1410 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:33:
Heb je een alternatief lockscreen? Standaard is dit geen optie namelijk tenzij je een lockscreen app zoals bijvoorbeeld NEXT installeert.
Volgens mij haal jij twee dingen door elkaar. Bij @Jasper1907 gaat het scherm de hele tijd aan wanneer er een notificatie binnenkomt en wat jij bedoeld is dat de notificaties op het lockscreen weergegeven worden.

Notificaties op het lockscreen weergeven is overigens wel een standaard feature van Android, maar wel 'pas' sinds versie 5.0.