Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:46
westergas schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:11:
Zit er inmiddels best lekker in, al blijft het vooral veel heimwee naar Automata.
Helaas niet alle side quests gedaan in deel 1 daar baal ik achteraf wel van.
Ik ben expres eerst begonnen met Replicant en daarna ga ik pas starten met Automata. Had al gelezen dat het een downgrade was qua gameplay, maar niet qua verhaal toch?

Ik heb er nu 4,5 uur inzitten, volgens mij moet het verhaal zich nog gaan ontvouwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

doobieters schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 21:52:
[...]

Ik ben expres eerst begonnen met Replicant en daarna ga ik pas starten met Automata. Had al gelezen dat het een downgrade was qua gameplay, maar niet qua verhaal toch?

Ik heb er nu 4,5 uur inzitten, volgens mij moet het verhaal zich nog gaan ontvouwen. :)
Als je die volgorde aanhoud snap je bepaalde dingen in Automata die aan mij volledig voorbij gingen. Tot nu toe vind ik Automata in alle opzichten beter maar heb zeker lol in het spelen van Replicant. Heb er nog wel pas 1 einde op zitten dus het verhaal moet zich nog verder ontwikkelen :)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:46
Ik geniet met volle teugen van Replicant. Krijg er wat Zelda vibes van in die woenstijntown. Rule nr 1541: Enjoy the game.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0pgh1xYA74lYEgb9hgdnkJCLJEA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WRiBEqTPmJOxW6V5P6TaMeIe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door doobieters op 05-06-2021 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Pffffffff wat een gedoe zeg om ending E te halen in replicant. Op een gegeven moment weet ik het wel...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Pagina: 1 2 3 Laatste