Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Mede-auteur:
  • Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JPnZMRvsQJQLEcQHSeBQOVLP/full.png

Afbeeldingslocatie: https://www.platinumgames.com/wp-content/uploads/2016/03/Nier_3-660x370.jpg
NieR Automata is a third-person action role-playing game and follow-up to the 2010 cult hit NieR.

Story

The distant future…

Invaders from another world attack without warning, unleashing a new type of threat: weapons known as “machine lifeforms.” In the face of this insurmountable threat, mankind is driven from Earth and takes refuge on the Moon.

The Council of Humanity organizes a resistance of android soldiers in an effort to take back their planet. To break the deadlock, the Resistance deploys a new unit of android infantry: YoRHa .

In the forsaken wasteland below, the war between the machines and the androids rages on. A war that is soon to unveil the long-forgotten truth of this world...

Open World

This game’s world is connected seamlessly through a beautiful environment one would never want to leave. It extends across many different world locations. The main story, as well as various sub-events are interspersed in this smooth 60fps world.

Afbeeldingslocatie: https://www.platinumgames.com/wp-content/uploads/2016/03/NieR-Automata_201606_SS_RuinedCity_01_ONLINE-660x370.jpg

Afbeeldingslocatie: https://vignette2.wikia.nocookie.net/nier/images/a/a6/YoRHa_No.2_Concept_Art/revision/latest/scale-to-width-down/139?cb=20151031143023

Main character
YoRHa No.2 Type B or 2B serves as the main protagonist of the upcoming NieR: Automata, and is one of three playable characters. She is a "YoRHa" type android created by the surviving humans who took refuge on the surface of the Moon.

2B is an all-purpose battle android, deployed as a member of the automated infantry squad, YoRHa. She is equipped with a sword for close quarters combat, and can attack from range. Her eyes are obscured beneath her standard-issue military visor, which she rarely removes.

Official site :

http://www.nierautomata.com/gb/

Filmpjes :

Release EU PS4 : 10-03-2017
Release PC : 17-03-2017
Release DLC pack 1: 02-05-2017

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pwkpu1rf2sv4E2xT2Uec9B03/full.jpg
  • Costumes from the previous Japanese release, NieR: Replicant, for androids 2B, 9S and A2
    “Revealing Outfit” (in the style of Kaine) for 2B
    “Young Man’s Outfit” (in the style of young Nier) for 9S
    “Destroyer Outfit” (in the style of young adult Nier) for A2
  • Records that add special music tracks to the players’ jukebox
  • New equipment and cosmetic accessories such as hairspray that allows you to change the color of 2B and A2’s hair
  • Masks with unique “on equip” effects
  • Special bullets that change the appearance of enemy bullets
Reviews :

http://www.metacritic.com...on-4/nier-automata?ref=hp

Deel 1 (Nier 2010):
Wikipedia: Nier (video game)

[ Voor 16% gewijzigd door Fietsbel op 25-04-2017 00:10 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Prima TS!

Ik ben hier zekers benieuwd naar vooral de laatste gameplay beelden hebben mij over gehaald. Heb de eerste nier wel gespeeld maar dat is al weer even geleden. Staat op het lijstje er komt in maart echt te veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Dank je :)

Ik heb ook de eerste Nier gespeeld en dacht eigenlijk dat deze game dat niveau nooit zou halen maar ik denk dat Nier Automata wel eens een hele grote verassing kan gaan worden.
Met name dat Youtube filmpje met "5 things you need to know" heeft mij overtuigd

Denk wel dat deze game veel meer action georienteerd is dan deel 1 plus het is nu Open World geworden
Dat had ik nooit verwacht.

[ Voor 31% gewijzigd door Iusedto op 20-02-2017 10:06 ]

FUMES et CARNES

• Iusedto
De game is uit in Japan
Zijn ook al wat steamers op Twitch sinds gisteren.

Eerste reviews zijn zeer goed :
http://www.dualshockers.c...y-visuals-music-gameplay/

FUMES et CARNES

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-04 14:41

Byron010

Black Mirror Society.

Kijk hier erg naar uit, eerste NieR voor mij maar de demo vondt ik echt geweldig. Alleen jammer dat die zo kort was :p

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
De beta vond ik eigenlijk niet heel erg boeiend. Eerst Horizon, Dishonored 2 en Nioh die nog op mijn lijst staan. Deze wellicht een keer voor een goed prijsje oppikken.

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Ben nu een stream aan het kijken, het ziet er wel tof uit. Denk dat ik hem ook oppik als de prijs richting de 30 eu gaat (ben maar een arme student xD)

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Nog 1 week wachten. Hoop dat ik tegen die tijd wel klaar ben met HZD :)

Voor de mensen die wat meer van de Lore willen weten :

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ben voorlopig nog wel zoet met HZD en dan komt Wildlands nog en Mass Effect :) maar Nier staat wel op het lijstje. Ben wel benieuwd naar het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
WeAreLegion schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:46:
Ben voorlopig nog wel zoet met HZD en dan komt Wildlands nog en Mass Effect :) maar Nier staat wel op het lijstje. Ben wel benieuwd naar het spel.
Ik speel Mass Effect pas in de GOTY edition. Wordt altijd knettergek van EA en hun DLC beleid.

Ben nu net begonnen in HZD en daarna begin ik aan Nier (denk ik)
Heb ook nog 2 GOTY oude RPG's in backlog staan hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-05 13:21

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Van mij mag je in de TS / titel wel vermelden dat deze game niet alleen voor de PS4 uit komt maar ook voor de PC. Dat klopt toch?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 00:22
FloydRaalte schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:28:
Van mij mag je in de TS / titel wel vermelden dat deze game niet alleen voor de PS4 uit komt maar ook voor de PC. Dat klopt toch?
17 maart als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
FloydRaalte schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 14:28:
Goed idee maar die datum blijft maar fluctueren
Staat nu op 17 maart idd maar die datum is van de week al verwijderd,.........en nu weer trouwens

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 00:22
De game staat op Steam met releasedatum 17 maart. Blijkbaar is de kogel door de kerk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Iusedto
Ik heb het aangepast.

BTW, voor de mensen die snel de "Lore" willen leren is deze uitleg wel erg goed gedaan :

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

De reviews zien er allemaal echt geweldig uit.. toch maar vrijdag gaan halen dan.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:26

nFo

Vandaag misschien is even kijken of het al in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-05 01:22

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb'm net opgehaald, kan niet wachten tot ik thuis ben en m'n PS4 kan aanslingeren.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik kan hem door RL pas dit weekend ophalen
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

So far, is't enige dat ik kan zeggen is dat de gameplay een beetje apart is, ik moet er erg aan wennen, ondanks dat ik de demo heb gespeeld.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik heb hem net gehaald
Limited Edition voor 34 Euro :)

Ga direct spelen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

34 euro :o

Damn, ik heb er 110 dollar voor moeten lappen :|

De muziek is trouwens best onheilspellend, ik verwacht dat er ieder moment iets kan gebeuren.

Tip:
Zoals we gewend zijn van SE games, kun je gaan vissen. En natuurlijk het riool in. Het is zeer de moeite waard om in het riool te vissen, je vagt de meest idiote dingen en wapens!

Dierenliefhebbers, deze game is niet voor jullie. Het kostte me een paar uur, maar het is de moeite waard om de elanden en wilde zwijnen te doden. Ze geven loot waar je je wapens mee kan upgraden.

Verkoop niets, als er niet bij staat dat het verkocht kan worden. Je wil alles houden want je kan er iets mee!

(als ik spoilers geef, let me know, dit zijn voor zover ik weet alleen leuke tips :) )

[ Voor 118% gewijzigd door Firesphere op 11-03-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

34 euro bij mediamarkt breda las ik op budgetgaming, is wel lekker cheap dan.

Maar ik kom niet verder in de game, hoe save je de game ?
Met een Plugin ofzo ?
De game start dood leuk opnieuw bij het begin.
Ik ga steeds dood bij die tweede boss fight met die ronddraaiende dingen.
Verder een toffe game, deed mij denken aan Bayonetta.

[ Voor 23% gewijzigd door nFo op 11-03-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:58
Je save is pas voor het eerst na die tweede bossfight. Ik heb dat eerste deel op easy gedaan want ik werd gek van steeds helemaal opnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Grindtegel schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:26:
Je save is pas voor het eerst na die tweede bossfight. Ik heb dat eerste deel op easy gedaan want ik werd gek van steeds helemaal opnieuw beginnen
Ok bedankt, is inmiddels gelukt.
Meer evade gebruiken en timen. (R2)

Ohja nog een tip als je dat eerst gedeelte voorbij bent in de zee,
spoiler:
vergeet niet je oude spullen weer op te halen bij die oude factory, krijg je een mail over.

[ Voor 21% gewijzigd door nFo op 11-03-2017 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

nFo schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 15:38:
[...]

Ok bedankt, is inmiddels gelukt.
Meer evade gebruiken en timen. (R2)

Ohja nog een tip als je dat eerst gedeelte voorbij bent in de zee,
spoiler:
vergeet niet je oude spullen weer op te halen bij die oude factory, krijg je een mail over.
spoiler:
Zo hard heb je die niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gezien de tijd, nieuwe post.
Ik heb Ending A uitgespeeld. Wat me een beetje een WTF gevoel gaf, tot ik voorbij de aftiteling was. Ik hoop dat alle andere mogelijkheden me evenveel plezier geven.
spoiler:
Tot nu toe is Route B toch minder. Een beetje geforceerd en 9S als main character is nogal onhandig omdat hij geen fighter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Firesphere schreef op zondag 12 maart 2017 @ 06:18:
[...]

spoiler:
Zo hard heb je die niet nodig ;)
Niet echt nee, maar de moeilijkheidsgraad wordt wel snel makkelijker merk ik met een aantal plug-ins.
Heeft het nog voordeel om op Hard te spelen ?
Ik heb nog een stapel games liggen die ik wil uit spelen, laat het denk ik op normal staan.

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 12-03-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:12
Firesphere schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:15:
Gezien de tijd, nieuwe post.
Ik heb Ending A uitgespeeld. Wat me een beetje een WTF gevoel gaf, tot ik voorbij de aftiteling was. Ik hoop dat alle andere mogelijkheden me evenveel plezier geven.
spoiler:
Tot nu toe is Route B toch minder. Een beetje geforceerd en 9S als main character is nogal onhandig omdat hij geen fighter is.
Hoe lang heb je er op gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

nFo schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:29:
[...]

Niet echt nee, maar de moeilijkheidsgraad wordt wel snel makkelijker merk ik met een aantal plug-ins.
Ik heb nog een stapel games liggen die ik wil uit spelen, laat het denk ik op normal staan.
Alles boven Normal is, na een uurtje of 2 spelen, een beetje jammer van de tijd, tenzij je hardcore gamer bent. Het is vooral gewoon moeilijker qua tegenstanders, dus meer hack-and-slash tijd en minder echt adventuring. Als je het spel speelt om het verhaal, is alles boven Normal vrij zinloos tijdverdrijf.
jori040 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:33:
[...]

Hoe lang heb je er op gedaan ?
18 uur, voor 78% completion op normal.
Let wel, Ending A is de kortste. Daarna kun je B spelen, gevolgd door C. En ze hebben allemaal ongeveer 7 of 8 variaties qua einde. Plus B en vooral C zijn veel groter dan A. Dus genoeg gameplezier!

[ Voor 60% gewijzigd door Firesphere op 12-03-2017 12:38 . Reden: Sorry, andersom ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:12
Ben er nog maar net mee bezig.Echt tof weer zo'n Platinum game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

nFo schreef op zondag 12 maart 2017 @ 12:29:
[...]

Sterker nog, RPG's die de nadruk leggen op het verhaal, speel ik vaak liever op easy, om zo meer in het verhaal te worden gezogen en minder tijd kwijt te zijn aan zinloos hack-and-slash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:58
Ik speel nog op hard maar dat is vrij frusterend, 2 hit en je bent dood. Maar ik lees dat normal eigenlijk weer te makkelijk is dus dat is ook weer zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Ending A af, wat een spel hoor. Ben heel erg benieuwd naar de andere endings en ga me ook meer focussen op de side quests want het is allemaal extra content die ik niet volledig heb aangeraakt.

SPOILER ENDING A:
spoiler:
Dat einde though... liet wel een vraag bij me over.. je ziet 2B huilen ivm 9S en daarna wordt er gezegd iets als "what is it that seperates machines from androids like us?... the machines have gained emotions.. bla bla"

Terwijl het feit dat 2B huilt over de 'dood' van 9S toch echt emotie is.

Of wordt er bedoeld dat het feit dat ze nu emotie hebben er eigenlijk geen verschil meer is tussen android en machines?

[ Voor 11% gewijzigd door Byron010 op 14-03-2017 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Byron010 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 09:59:
Ending A af, wat een spel hoor. Ben heel erg benieuwd naar de andere endings en ga me ook meer focussen op de side quests want het is allemaal extra content die ik niet volledig heb aangeraakt.

SPOILER ENDING A:
spoiler:
Dat einde though... liet wel een vraag bij me over.. je ziet 2B huilen ivm 9S en daarna wordt er gezegd iets als "what is it that seperates machines from androids like us?... the machines have gained emotions.. bla bla"

Terwijl het feit dat 2B huilt over de 'dood' van 9S toch echt emotie is.

Of wordt er bedoeld dat het feit dat ze nu emotie hebben er eigenlijk geen verschil meer is tussen android en machines?
spoiler:
Dat is een referentie naar het feit dat gedurende heel Ending A, 2B volhoudt dat emoties etc. er niet toe doen. Als je meer en meer het spel speelt, ontwikkelt 2B zich ook in een emotionelere richting.

Ik hoop dat ik hiermee niet te veel weg geef? Ik ben denk ik bijna op het einde van B, 120 uur speeltijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-05 17:16
Ik heb net even de demo uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben 😊 Ik heb een klein uurtje gespeeld en heb hem daarna uitgezet want dit spel ga ik zeker halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Heb er nu 8 uur in zitten, ik ben alleen wel benieuwd of ik een hint krijg dat ik niet te ver ga met de main, ben nogal iemand die te laat door heeft dat hij te ver is waardoor ik veel side quest mis loop :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Ik zit er nu een uurtje of 4 in en ik vind het heerlijk wegspelen. Snap nog niet precies hoe het upgraden etc werkt maar dat komt vanzelf wel denk ik ;) Grafisch is het wel een flinke stap terug aangezien ik van Horizon af kom en af toe kakt de framerate wel wat in (speel op een pro) maar verder vermaak ik me er uitstekend mee. Het zijn mooie tijden voor de ps4 bezitters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Joetje079 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 06:34:
Ik zit er nu een uurtje of 4 in en ik vind het heerlijk wegspelen. Snap nog niet precies hoe het upgraden etc werkt maar dat komt vanzelf wel denk ik ;) Grafisch is het wel een flinke stap terug aangezien ik van Horizon af kom en af toe kakt de framerate wel wat in (speel op een pro) maar verder vermaak ik me er uitstekend mee. Het zijn mooie tijden voor de ps4 bezitters :)
In de eerste reviews hoorde ik ook dat de framerate af en toe vervelend is, het is me echter letterlijk maar 1 keer overkomen en dat was ook echt helemaal geen probleem. En dit op een PS4 slim... toch raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 17:16

westergas

rikkie_pc

PC speler hier. Lijkt me niet nodig om een apart PC topic aan te maken(?)
@Iusedto wellicht een idee om de titel aan te passen?

Verder gisteren toch maar de prologue op "normal" gezet. Dan eigenlijk een beetje te makkelijk maar na bijna 2 uur lopen kutten kwam ik er steeds niet doorheen op hard. Zeer goede eerste indruk hoewel het technisch nogal rammelt. Framedrops vooral (6700K - 980Ti)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Verder gisteren toch maar de prologue op "normal" gezet. Dan eigenlijk een beetje te makkelijk maar na bijna 2 uur lopen kutten kwam ik er steeds niet doorheen op hard. Zeer goede eerste indruk hoewel het technisch nogal rammelt. Framedrops vooral (6700K - 980Ti)
Ik had hem op een gegeven moment maar op easy gezet want op normal ging ik al 2x dood in die proloog op het einde. Had geen zin om daar heel de avond mee bezig te zijn ;) Nu staat hij weer op normal en vind ik het tot dusver vrij simpel dus wellicht zet ik hem nog op hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Joetje079 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:57:
[...]

Ik had hem op een gegeven moment maar op easy gezet want op normal ging ik al 2x dood in die proloog op het einde. Had geen zin om daar heel de avond mee bezig te zijn ;) Nu staat hij weer op normal en vind ik het tot dusver vrij simpel dus wellicht zet ik hem nog op hard.
Op normal had ik hem in 1 poging. Ik lees op Reddit dat er lui zijn die er rustig 8-9 uur over doen op Hard. Gaat me net ff te ver, heb nog meer te doen ;)

Nu ik de prologue uit heb gaat ie wel zeker weer op hard, schijnt dan echt wel te doen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:17
Proloog had ik in ongeveer anderhalf uur klaar, op normal. Komt dan misschien ook wel omdat dat het demo level was (behalve begin vliegen) , welke ik 5 x gespeeld heb.

Eerste storymode uitgespeeld (geloof Ending A) en toen volgende,waar ik perongeluk ending W kreeg na paar min spelen :P Dus die maar ff opnieuw doen

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
westergas schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:49:
PC speler hier. Lijkt me niet nodig om een apart PC topic aan te maken(?)
@Iusedto wellicht een idee om de titel aan te passen?
Wordt geregeld :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

http://www.thejimquisition.com/nier-automata-review/

Goede review...vanavond maar eens echt beginnen na de prologue oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Ik vind het lekker wegspelen maar tegelijkertijd snap ik er weinig van. Ik ben net bezig met een quest waarbij ik terug moet naar een bepaald gebied en ineens krijg ik een aftiteling te zien en wordt er gezegd dat ik een ending gehad heb :? Zit pas 6 uur in die game.
spoiler:
Ending H, a mountain to high
Van mij had dat niet gehoeven want ik wil gewoon verder spelen. Moet ik nu een nieuwe game starten en alles weer opnieuw doen of kan ik op een of andere manier nog verder met die save ?
(edit: Het is al gelukt, kon gelukkig gewoon verder :))

[ Voor 5% gewijzigd door Joetje079 op 22-03-2017 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Nog meer PC spelers hier? Manmanman wat een drama port. Res is capped op 900p bij fullscreen. Windowed spelen of deze mod is dus een must. Verder moet ik fps cappen op 50 in rivatuner en AA volledig uit zetten anders zijn de stutters zo erg dat ik het niet eens wil spelen. Dit op een 980Ti en 6700K. The Witcher 3 alles max draait makkelijk 60fps dus dit zou ook moeten lukken ;)

Bovengenoemde mod zou performance issues ook op moeten lossen. Nog niet getest.

Verder zeer vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Speelt iig heerlijk op de PS4.
Ben nu halverwege de 2e playthrough.

Zit alleen wat veel inventory management in met al die chips.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

westergas schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:46:
Bovengenoemde mod zou performance issues ook op moeten lossen. Nog niet getest.
Update: Deze mod lost alle problemen op. Van een brakke 50pfs naar een solide 60 zonder haperingen. Jammer dat dit via een 3rd party mod met komen maar soit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Wat een waanzinnige game is dit zeg :). Het kost wel de nodige uurtjes om er een beetje in te komen maar als je er op een gegeven moment een beetje in zit is het moeilijk om de controller neer te leggen. Eerste ending gehad en net begonnen aan de tweede. Ga hem wel op hard zetten want op normal is het eigenlijk best simpel. Ben alleen in de proloog twee keer dood gegaan, daarna eigenlijk weinig moeite gehad. Framerate issues zitten er wel in maar het is niet gamebreaking en ik denk(hoop) dat ze dat binnenkort wel patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Joetje079 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:41:
Wat een waanzinnige game is dit zeg :). Ga hem wel op hard zetten want op normal is het eigenlijk best simpel.
Niet normaal idd. Net crack...kan niet stoppen. Die soundtrack ook... 8)7

Alleen de balans vind ik niet helemaal oké. Op hard vind ik sommige boss fights te moeilijk, op easy te makkelijk. One shot kills van sommige bosses op hard mogen er van mij wel uit. Zelfs met Dark Souls had je weinig echte one shot kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Gisteren 2x d00d gegaan :N
Bye bye chips :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
westergas schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:07:
Gisteren 2x d00d gegaan :N
Bye bye chips :F
En heb je ze inmiddels alweer terug ? ;)

weet iemand trouwens hoe ik aan memory alloy kan komen ? Ik wil graag wapens maxen maar daarvoor heb ik memory alloy nodig. Heb ending A & B en wat secret endings al voltooid maar ben er nog geen eentje tegengekomen :9 Mijn pods zijn trouwens nog helemaal niet geupgraded want de materials die ik daar voor nodig heb zijn ook nogal schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Joetje079 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 21:41:
[...]

Nieuwe gefarmt ;)

Ga wel vaak 2x dood op hard. Gisteren weer 1x overleden door sterke tegenstander. Ik respawn bij zo'n kaugomballen automaat en word direct ge one shot door zo'n neushoorn/eland whatever. Zonder enige kans om wat dan ook te doen. Alles weg. Je moet dan wel je vorige save laden anders is het geen doen. Balans is niet goed in het spel wat mij betreft.

Kan er mee leven hoor, heb me lang niet zo vermaakt als met dit spel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
westergas schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:57:
[...]

Nieuwe gefarmt ;)

Ga wel vaak 2x dood op hard. Gisteren weer 1x overleden door sterke tegenstander. Ik respawn bij zo'n kaugomballen automaat en word direct ge one shot door zo'n neushoorn/eland whatever. Zonder enige kans om wat dan ook te doen. Alles weg. Je moet dan wel je vorige save laden anders is het geen doen. Balans is niet goed in het spel wat mij betreft.

Kan er mee leven hoor, heb me lang niet zo vermaakt als met dit spel :Y
Die elanden/zwijnen zijn sterker dan veel van die robots. In sommige gebieden loopt alles door elkaar heen en als ik dan per ongeluk op zo'n eland/zwijn schiet valt hij me gelijk aan terwijl ik gefocused ben op die robots. Aantal keer al het loodje gelegd in zo'n situatie.
Heb hem zelf trouwens weer op normal gezet want op hard vond ik het soms best frustrerend. Zeker bij bepaalde bossfights werd ik vaak geoneshot en daar had ik geen zin meer in. Ben nu rond de level 50 en ben met de derde walktrough bezig (A2) en ik vind deze pittiger dan de andere twee walktroughs. Al met al vermaak ik me er nog wel uitstekend mee en heb ik soms moeite om die playstation uit te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Kan iemand Emil de nek omdraaien. De pleuris wat is dat een irritante bot zeg!

Ik ben trouwens L55 met A2 (C-route) aan het spelen nu. Neem lekker de tijd voor alles :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Voor de mensen die nog twijfelen :

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Iusedto schreef op donderdag 6 april 2017 @ 20:17:
Voor de mensen die nog twijfelen :[video]
Mooie review, maar zitten wel wat lichte visuele spoilers in. De reviewer weet het goed te brengen dus kan prima audio only ;)

Gisteren na veel side quests de main story weer in gedoken. WOW werd volledig in het spel gezogen. Hoewel een andere ervaring weet dit me echt veel meer te boeien dat The Witcher 3 en Dark Souls 3. En dat wil wat zeggen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Joetje079 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 21:41:
[...]

weet iemand trouwens hoe ik aan memory alloy kan komen ? Ik wil graag wapens maxen maar daarvoor heb ik memory alloy nodig. Heb ending A & B en wat secret endings al voltooid maar ben er nog geen eentje tegengekomen :9 Mijn pods zijn trouwens nog helemaal niet geupgraded want de materials die ik daar voor nodig heb zijn ook nogal schaars.
Is mij pas gelukt in een replay via de chapter selection na A, B, C, D en E te hebben uitgespeelt. Geen idee of het kan in de originele timeline, maar het is erg lastig inderdaad.

Het is trouwens niet echt nodig, in mijn ervaring. Weapons helpt, maar de Pods voldoen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Firesphere schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:59:
[...]

Is mij pas gelukt in een replay via de chapter selection na A, B, C, D en E te hebben uitgespeelt. Geen idee of het kan in de originele timeline, maar het is erg lastig inderdaad.

Het is trouwens niet echt nodig, in mijn ervaring. Weapons helpt, maar de Pods voldoen prima.
Met de derde walktrough vielen ze wel als loot bij vijanden. Game heb ik inmiddels platinum trouwens :) Was echt een toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597275

Toffe game... maar heb er 'n Pro voor moeten aanschaffen. Framerate op de originele PS4 is werkelijk om te jan-ken. Ben op Hard begonnen en vrij rap teruggeschakeld naar Normal. Wat een ongebalanceerde meuk.

Van plan om deze game eens goed binnenstebuiten te keren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Anoniem: 597275 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 17:57:
Toffe game... maar heb er 'n Pro voor moeten aanschaffen. Framerate op de originele PS4 is werkelijk om te jan-ken. Ben op Hard begonnen en vrij rap teruggeschakeld naar Normal. Wat een ongebalanceerde meuk.

Van plan om deze game eens goed binnenstebuiten te keren!
Zodra je betere chips hebt en er meer kwijt kan is hard echt wel te doen. :)
In het begin zeker ff op normal spelen idd.

[ Voor 4% gewijzigd door westergas op 08-04-2017 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ending L (per ongeluk uiteraard) midden in een super intens gevecht die ik bijna gewonnen heb (op hard) :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Heb de afgelopen weken zoveel mogelijk media vermeden mbt Nier:Automata ivm spoilers etc. Dat was erg moeilijk, Nier heeft nogal de nodige ( terechte) aandacht gekregen op veel websites.
Nier direct bij release gekocht en na een paar uur spelen was ik instant fan. Niet veel later kon ik ook een (sealed) Black Box Edition kopen, niet getwijfeld en direct gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z8SvEbPm3hS3NpJ2Q3Y8pNg8/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iAWJknWktgpI4jtQWUAqh4y3/full.jpg

Figurine is erg netjes en gedetaileerd gemaakt. Artbook is prachtig en de pagina's zijn erg dik uitgevoerd.
Dan het meest belangrijke: het spel zelf en het is imho een van de beste spellen van de afgelopen jaren. Zeker een top 5 all time spel. Enige minpunt vond ik het hacken, dit is net iets te makkelijk en te sterk in boss battles. Verder niks anders dan lof. De verschillende gameplay stijlen, verhaallijn en vooral de (epic) muziek maakt het geweldig.

Gezien de verkoopresultaten hoop ik dat ze alsnog DLC gaan uitbrengen (was niet het plan) en een Nier:Automata 2.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Fietsbel schreef op woensdag 12 april 2017 @ 01:52:
Niet veel later kon ik ook een (sealed) Black Box Edition kopen, niet getwijfeld en direct gedaan.
Toevallig gisteren naar gezocht. Schrok me een ongeluk van de prijzen (had geen idee wat dit soort uitgaven moeten kosten). Maar wel erg vet dat je er 1 te pakken hebt gekregen. Kon je die via reguliere weg verkrijgen of via Ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
westergas schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:52:
[...]

Toevallig gisteren naar gezocht. Schrok me een ongeluk van de prijzen (had geen idee wat dit soort uitgaven moeten kosten). Maar wel erg vet dat je er 1 te pakken hebt gekregen. Kon je die via reguliere weg verkrijgen of via Ebay?
Via Ebay kwam ik een tegen die 220 euro vroeg, dat is ietsje meer dan de normale verkoopprijs van 189 euro. Moet zeggen dat ik wel precies op het goede moment aan het kijken was, de advertentie was nog geen uurtje online. De overige aanbieders vragen echt woekerprijzen, ik zie prijzen van 500 tot 1200 Dollar 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 12-04-2017 16:13 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Morgen om 13:00 uur nederlandse tijd maken ze hoogstwaarschijnlijk DLC bekend, live te volgen op:

Officiele kanaal van Square Enix YouTube: 第6回『ニーア オー&#...

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 16-04-2017 10:31 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

DLC imminent idd.
Die outfit van 2B...tja... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Die outfit lijkt op de originele Nier, van Kainé

[ Voor 10% gewijzigd door Iusedto op 18-04-2017 18:13 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Daar is het inderdaad ook van ja.
Ben erg tevreden met de komst van extra DLC, hopelijk maken ze gevechten in de Arena extra moeilijk.

edit:
@Iusedto Kun je me toevoegen aan de TS, zou graag deze wat willen uitbreiden in de komende tijd :)

edit2: Dank je! :)

[ Voor 32% gewijzigd door Fietsbel op 19-04-2017 16:19 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Kan niet wachten :

@Fietsbel Je bent toegevoegd :)

[ Voor 18% gewijzigd door Iusedto op 19-04-2017 16:19 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Rustig hier....opmerkelijk. Zeker als je ziet hoe hard het hier gaat. Wellicht geen hele grote doelgroep in NL? Volgens mij is anime ook niet heel groot in ons kikkerlandje. Zal ook schelen.

Hoe dan ook...afgelopen zaterdag 9(!) uur lang aan route B bezig geweest. Meestal heb ik het na 1 uurtje wel gezien met gamen. Sinds FFVII niet zo in een game gezeten. Obsessief bijna.

Spel staat nu wel standaard op hard. Met de juiste chips is het echt niet moeilijk meer maar er is nog wel voldoende uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-05 14:08
westergas schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:57:
Rustig hier....opmerkelijk. Zeker als je ziet hoe hard het hier gaat. Wellicht geen hele grote doelgroep in NL? Volgens mij is anime ook niet heel groot in ons kikkerlandje. Zal ook schelen.

Hoe dan ook...afgelopen zaterdag 9(!) uur lang aan route B bezig geweest. Meestal heb ik het na 1 uurtje wel gezien met gamen. Sinds FFVII niet zo in een game gezeten. Obsessief bijna.

Spel staat nu wel standaard op hard. Met de juiste chips is het echt niet moeilijk meer maar er is nog wel voldoende uitdaging.
Ik heb het spel een week geleden gekocht maar nog amper gespeeld. Ik zit nog met andere games die ik eerst uit wil spelen. Wat ik ook merk is dat andere mensen dit spel niet zo aantrekkelijk vinden vanwege het Anime gebeuren. Er straalt ook wel een behoorlijk japans gevoel van af in tegenstelling tot Devil May Cry waar dit spel toch wel een beetje op lijkt.

Het enige probleem wat ik nog heb met het spel is dat met alt-tab de game naar windowed mode gaat i.p.v. Full Screen. Nog niet veel tijd in gestoken om dat op te lossen behalve wat updates en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Xanthian schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:40:
[...]

Ik heb het spel een week geleden gekocht maar nog amper gespeeld. Ik zit nog met andere games die ik eerst uit wil spelen. Wat ik ook merk is dat andere mensen dit spel niet zo aantrekkelijk vinden vanwege het Anime gebeuren. Er straalt ook wel een behoorlijk japans gevoel van af in tegenstelling tot Devil May Cry waar dit spel toch wel een beetje op lijkt.

Het enige probleem wat ik nog heb met het spel is dat met alt-tab de game naar windowed mode gaat i.p.v. Full Screen. Nog niet veel tijd in gestoken om dat op te lossen behalve wat updates en dergelijke.
Ja het is allemaal een tikkie Japans idd ;)

alt-tab/windowed is nog geen fix voor. Sowieso is de PC port niet perfect maar voor veel mensen goed speelbaar met FAR. Die community patch is echt verplichte kost. Er is helaas geen teken van leven van Platinum games mbt een officiële patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Het topic is inderdaad vrij rustig voor een titel met zulke reviewcijfers.

Volgende week dinsdag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pwkpu1rf2sv4E2xT2Uec9B03/full.jpg
  • Costumes from the previous Japanese release, NieR: Replicant, for androids 2B, 9S and A2
    “Revealing Outfit” (in the style of Kaine) for 2B
    “Young Man’s Outfit” (in the style of young Nier) for 9S
    “Destroyer Outfit” (in the style of young adult Nier) for A2
  • Records that add special music tracks to the players’ jukebox
  • New equipment and cosmetic accessories such as hairspray that allows you to change the color of 2B and A2’s hair
  • Masks with unique “on equip” effects
  • Special bullets that change the appearance of enemy bullets

[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 25-04-2017 10:31 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Lol ik dacht dat dit gratis beschikbaar zou komen... zie nu dat ze er ¥1,500 voor vragen. Ga er nog eens een nachtje over slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
westergas schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:38:
[...]

Lol ik dacht dat dit gratis beschikbaar zou komen... zie nu dat ze er ¥1,500 voor vragen. Ga er nog eens een nachtje over slapen ;)
Het is best wel aan de dure kant, maar ik koop het toch wel :P

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Na nier een tijdje opzij te hebben gelegd, heb ik gister toch eindelijk de ending via 9S gehaald. Waar het begon als een complete replay van de eerste ending begon het steeds meer af te wijken en zijn er toch wel wat punten geweest die ik totaal niet verwacht had. Ook echt een mooie ending waarbij ik echt tevreden was hoe ze het afsloten. Op naar de volgende ending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Hehe...maak je maar op voor het volgende begin. 8)7 :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pBBdGBKEgGU1krHfgiPytWAO/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NX8LwDbMEefDCucv6VsInq2r/full.jpg

De pre-order bonus CD zat er ook bij <3

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
De soundtrack van deze game schijnt geweldig te zijn

Als morgen de DLC uitkomt ga ik beginnen met de game.
Was al heel even gestart maar ik wilde eerst een andere game uitspelen voordat ik aan Nier begon.
Dat is gelukt maar ik wacht heel even op de DLC en doe dan een echte playthrough.
Zin in :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Muziek is geweldig en is een van de redenen wat het spel zo goed maakt :)

DLC is beschikbaar, 13,99 Euro voor het pakket:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LS90zIvHRYNrxcB4qvX2vjdD/full.jpg
NieR:Automata™ 3C3C1D119440927
https://store.playstation...04480_00-AMAZARASHI3C3C1D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Op Steam staat ie nog niet. Maar kom op...€14 voor een arena en een verkleed partijtje...
Als het nou €5 was geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

westergas schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:09:
Op Steam staat ie nog niet. Maar kom op...€14 voor een arena en een verkleed partijtje...
Als het nou €5 was geweest...
Precies dit, ik vind 14.- ook wat veel voor zo weinig content, sure er zijn een paar extra quests maar het is nou niet precies indrukwekkend genoeg dat ik 25% van de prijs van het originele spel een normale prijs voor deze DLC vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik sla (helaas) de DLC over.
Prijs staat in geen verhouding tot de content (vind ik)

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Minor spoilers route/ending C

spoiler:
Ik vond het einde een beetje tegen vallen, beetje 13 in dozijn voor de doorgewinterde anime kijker. Ik zag het iig van mijlen ver aankomen allemaal. Het begin van route C vond ik sterker en echt verrassend. Nu op naar ending D en E :P

Zag ook dat het het eea nog niet heb gehaald bij chapter select. Verbaasd me, dacht dat ik echt alles had gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Update;

spoiler:
Ending D/E is een stuk beter ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VVV-007
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-05 15:36
De DLC is inderdaad vooral arena fights, maar je krijgt er wel 3 met in elk een andere stijl: gewoon combat, vechten met overgenomen bots (9S, keuze uit diverse bots waarmee je kan vechten) en vechten met een beperkende regel zoals bijv mag pod niet gebruiken. Ook zit er nog een klein stukje story en een extra einde in. Ook weer veel hints/verwijzingen naar de originele Nier voor als je het kent (de dessert arena en hun regels bijvoorbeeld).

De top tier van de arena fights zijn wel echte uitdagingen trouwens (die zijn niet nodig voor de quest lijn, maar als je de 6 verplichte rondes hebt gehad komt er dus nog een 7e optionele bij en die zijn wel een flinke stap hoger in moelijkheid, dus als je een uitdaging zoekt kun je die daar vast vinden.

De outfits zijn alle 3 gebaseerd op de originele nier game (de japanse versie overigens, waar Nier (main character) niet de vader van Yohna was, maar haar broer ) 2B krijgt de Kaine outfit (en ja er zit ook een verhaal aan waarom Kaine zich zo kleed), 9S krijgt de jonge nier outfit en A2 de oudere Nier (na de 5 jaar timeleap) outfit. De outfits moet je vrij spelen in de arena's voordat je ze kan gebruiken.

Daarnaast nog haar kleuren voor de dames en (als je de quest lijn hebt doorlopen) kan je de CEO's van SE en platinum games uitdagen in de arena.

Er zat dus wat mij betreft nog wat meer content in dan ik eerst dacht, maar verwacht geen witcher 3 achtige uitbereidingen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ben het spel aan het maxxen...alle achievements halen...alle wapens maxen enz.
Gelukkig nog wat te doen :) Ga dit spel zo missen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Meer goodies voor m;n NieR:Automata collectie <3

NieR:Automata World Guide
NieR:Automata Strategy Guide

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tqYKCB88niKFWDNcJDiLnqJZ/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/V8W7JO3JQBlR25UuZeIqCvxH/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LR2XAfTjmgt1SYRjFcCS8elx/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qXugfdizeLflPEQaHTHYMyiu/full.jpg

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-05 20:17
Iemand hier die dit op de PC speelt?

Zit hier met een

(3440x1440)
GTX 1070
i5 3570k @ 5 ghz
16GB Ram DDR3 2133 mhz
Samsung 840 Pro SSD

Krijg de game op max net over de 25 FPS heen, zonder AA net op de 40-45 FPS.
Zijn er ergens van FPS fixes/mods uitgebracht?

*EDIT*

Laat maar, gevonden :) Nu lekker op 60 FPS doorspelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Valandin op 21-05-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
@Valandin Heb je inmiddels de FAR mod al geinstalleerd?
Discussieboard: https://steamcommunity.co...ns/3/1334600128973500691/
Github voor de mod: https://github.com/Kaldaien/FAR/releases/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Nou ik heb hem op 98%. Was ff flink klooien en zoeken naar al die archives en unit data. Nu alleen nog Alle wapens maxen (moet er nog 2 of 3) en
spoiler:
Emile twee keer (toch?) verslaan.
Ben lvl 73 oid dus ik hoop dat dat hoog genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

westergas schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:02:
Ben lvl 73 oid dus ik hoop dat dat hoog genoeg is.
Lvl 77 inmiddels maar ben hopeloos kansloos tegen lvl99
spoiler:
Emile
. Weet eerlijk gezegd niet op ik nog zin heb om tot lvl 99 te grinden. iemand een goeie tip behalve
spoiler:
het konijn? Het konijn geeft me met 1 level per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:37
Net gestart op PC. Wat een prachtig sfeertje

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-02 09:13
Ik ben normaal niet zo van de anime, maar my goodness wat een spel is dit! Net klaar met C en het gaat gewoon weer verder lol, het zit zo goed in elkaar. Alle vingertjes doet pijn.

Ik speel het op de PS4, lees veel klachten over framedrops, maar het valt me allemaal nog goed mee eigenlijk.

Kan niet anders zeggen: hou je van games, dit is het, het heeft alles wat je maar kunt wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:35
Ik zit al een tijdje te twijfelen over dit spel. Lijkt me enorm vet aan de ene kant maar weet niet of ik de style leuk vind.

Dit is trouwens het 2e deel als ik het goed begrijp? Kan ik hier gewoon mee beginnen? of beter eerst deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Aschtra schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:57:
Ik zit al een tijdje te twijfelen over dit spel. Lijkt me enorm vet aan de ene kant maar weet niet of ik de style leuk vind.

Dit is trouwens het 2e deel als ik het goed begrijp? Kan ik hier gewoon mee beginnen? of beter eerst deel 1
Niet twijfelen, gewoon doen.

En ik wist niet eens dat dit een sequel is, je mist op zich niet zo veel. Mocht je nog een PS3 hebben liggen en je kan je om de verouderde graphics en houterige gameplay heen zetten dan schijnt Nier:Gestalt wel de moeite waard te zijn. Vooral vanwege het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-02 09:13
Nu ik het verhaal (min of meer) klaar heb, hoe kun je daarna verder in de map om de openstaande quests af te maken ? Ik wil hier mee verder maar weet niet hoe.
Pagina: 1 2 3 Laatste