Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jayfunk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-03-2022
Beste tweakers..

Ik heb sinds vandaag een heel raar probleem met mijn nieuwe pc..

Al mijn browsers crashen internet explore firefox chrome niets werkt.

Ik kan dus niet meer normaal surfen omdat het telkens crasht..

Mijn pc is vrij nieuw:

Specs:

i7 6700k
Asus Z170-a
gtx 1070 armor oc
corsair rm550x
Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16
500gb

Ik heb de pc 2 keer geformatteerd maar het fout blijft niet weg.

Wie o wie kan mij helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door jayfunk op 20-02-2017 00:59 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-11 20:46
Als je alle drivers van je mobo hebt geïnstalleerd, kan je eens een geheugentest met mem86 doen.
(er van uit gaande dat je al je hardware goed hebt aangesloten)

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-11 16:53
Wat voor Windows gebruik je?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Je geeft te weinig info , dus niemand kan helpen.

• Ghostflow
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10-2024
Misschien een virus?

• HeerKaas
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-11 08:45
Je bedoelt dus dat je 2x Windows opnieuw geïnstalleerd heb? Misschien een probleem in de drivers? Zoals Zetje01 zegt probeer eens een memtest. Met deze infu kunnen we eigenlijk niks, probeer het probleem wat duidelijker te formuleren!

Verwijderd

Probeer eens de stack te resetten:
Open een command prompt met admin rechten.
Voer achtereenvolgens in:

netsh winsock reset catalog (enter)

netsh int ipv4 reset reset.log (enter)

netsh int ipv6 reset reset.log (enter)

Reboot de pc.
Hopelijk mag je weer browsen.

• jayfunk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-03-2022
Hallo

Ik gebruik windows 10

Het gebeurde opeens mijn browsers gingen spontaan crashen.. ik dacht zelf ook aan een virus vandaar dat ik de hdd heb geformatteerd en de windows opnieuw heb geinstalleerd. Daarna gebeurde het gewoon weer opnieuw.. Dacht dat ik misschien verkeerd had geformatteerd ofso dus heb ik het weer opnieuw gedaan. Maar telkens na het formatteren en starten van windows 10 als ik een browser open dan crasht het.. Maakt helemaal niet uit welk browser ik gebruik. dat van stack resetten lukt ook niet. Er zit ook geen virus in mijn computer.. Ik heb memtest op een usb stick gezet en dan als ik via de usb stick boot krijg ik een zwart scherm met een wit streepje linksboven die knippert maar start niets op.. dus een memtest heb ik niet kunnen uitvoeren. Alle drivers zijn ook up to date.. ik weet zelf geen raad meer daarom dat ik het hier kom vragen. ben al sinds gister ochtend mee bezig.. iemand nog enige tips om uit te voeren. Misschien weet iemand waarom ik memtest niet kan draaien?

voor de rest werkt mijn pc perfect elk spel draait gewoon op ultra zonder te crashen.

wie o wie weet er raad? Misschien iemand die er heel veel verstand van heeft die kan komen kijken ik wil er ook wel voor betalen als iemand het probleem komt oplossen.

Nog even om toe te voegen.. Mijn windows update geeft ook het volgende fout:

Er zijn problemen bij de installatie van de updates, maar we proberen de installatie later opnieuw uit te voeren. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via internet of ondersteuning wilt, komt het volgende wellicht van pas: (0xc80003fa)

[ Voor 23% gewijzigd door jayfunk op 20-02-2017 15:09 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

wie o wie weet er raad? Misschien iemand die er heel veel verstand van heeft die kan komen kijken ik wil er ook wel voor betalen als iemand het probleem komt oplossen.
Nee. Als je om hulp vraagt op het forum, gaat de hulp ook via ons forum. Voor al dan niet betaald hulp bij computerproblemen buiten het forum kun je terecht op https://tweakers.net/aanbod

Sowieso zit je met problemen met webbrowsers verkeerd in een subforum over Processors, Moederborden & Geheugen, en ook in de juiste subfora (ergens in Softe Goederen, ik vermoed in Client Software Algemeen) hebben we een stuk meer relevante info nodig dan je hier geeft.

Dit topic gaat dus dicht ivm oproep om hulp buiten het forum en te weinig eigen inzet (waardoor je ook te weinig info geeft).

Voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.