Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Harddisk partitie fout

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn harddisk meegenomen van m'n anderr pc omdat hij een aantal spellen erop had staan, ik heb hem aangesloten maar er staat geen Windows op, nu zegt de Windows installer dat er geen nieuwe partitie of een bestaande is enzo, hoe kan ik zonder mijn schijf te Wissen Windows erop zetten en gewoon spelen ofzo.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:01
je verhaal is wat vaag...

Maar als ik je snap wil je Windows installeren op de disk die je meegenomen hebt. Deze zal je moeten formateren wil je Windows erop installeren.

Cloud ☁️

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Windows 3.1? Windows 10?
En wat vooor harddisk en - nog belangrijker - wat voor partitionering zit er nu op?

Bovenal geef je niet de exacte foutmelding aan, dus is het erg moeilijk googlen op wat het exact betekent en wat mogelijk is onder deze omstandigheden. Maar goed, googlen kun je zelf ook - sterker nog, we verwachten op GoT dat je eerst zelf op zoek gaat en pas als je er niet uit komt hier om hulp komt vragen. Dat ontbreekt hier helaas.

Sowieso is Overige Hardware niet de plek voor deze vraag. Harde schijven zijn opslagtechnologie en horen dus in dat subfoum, maar deze vraag gaat niet over je schijf maar over het installeren van een besturingssysteem, en wel (een of andere versie van) Windows. Daarvoor hebben we Windows Clients.

Als dit topic bestaansrecht had zou ik het daarheen verplaatsen, maar met deze topicstart zou het waar dan ook op GoT dicht gaan wegens geen inzet en te weinig info. Dus ik sluit het hier.

Voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.