Ik zoek een?
Nieuwe Smartphone voor moeders
Wat is je budget?
Ergens tussen de €100-€150(in China) lijkt me wel wat, maar vooral goede prijs/kwaliteit verhouding is belangrijk. Voor Nederlandse telefoon is €200 ongeveer de max
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
-Huidige telefoon is een Huawei Y300
-Whatsapp
-foto's/video's maken (camera zoals bijv. 13MP van mijn Jiayu S3 is prima.)
-video's kijken
-Geen heavy dingen zoals games ofzo, wil wel graag een 'vlotte' (als in: snel) telefoon.
-Software moet Nederlands zijn
-Telefoon met internationale ROM dus, die niet geflashed hoeft te worden. Chinese spamapps verwijderen op een telefoon met superuser-functie vind ik geen probleem.
-Formaat 5-5,5 inch ongeveer verwacht ik, maar is geen vaste eis.
-Scherm mag wat kleiner zijn met 720p, maar mag ook groter zijn met 1080p
-Liefst met stock Android
Wat heb je zelf al gevonden?
In China:
- Xiaomi redmi 3s of een 4 versie, maar die blijken niet echt (standaard) Nederlandse software te hebben voor zover ik nu weet.
En in Nederland:
- Wileyfox swift 2
- Motorola G4 of G4 Plus
Merkvoorkeur: een betrouwbaar budgetmerk (bijv. Motorola), maar liever geen Huawei meer.
Alvast dank voor het meedenken!
Welke vragen heb je hier nog over?
Weet iemand waarom de Aliexpress mobile phones website ineens totaal anders is sinds gister, als je sorteert op aantal orders? Daarnaast zijn een hoop telefoons niet
Nieuwe Smartphone voor moeders
Wat is je budget?
Ergens tussen de €100-€150(in China) lijkt me wel wat, maar vooral goede prijs/kwaliteit verhouding is belangrijk. Voor Nederlandse telefoon is €200 ongeveer de max
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
-Huidige telefoon is een Huawei Y300
-foto's/video's maken (camera zoals bijv. 13MP van mijn Jiayu S3 is prima.)
-video's kijken
-Geen heavy dingen zoals games ofzo, wil wel graag een 'vlotte' (als in: snel) telefoon.
-Software moet Nederlands zijn
-Telefoon met internationale ROM dus, die niet geflashed hoeft te worden. Chinese spamapps verwijderen op een telefoon met superuser-functie vind ik geen probleem.
-Formaat 5-5,5 inch ongeveer verwacht ik, maar is geen vaste eis.
-Scherm mag wat kleiner zijn met 720p, maar mag ook groter zijn met 1080p
-Liefst met stock Android
Wat heb je zelf al gevonden?
In China:
- Xiaomi redmi 3s of een 4 versie, maar die blijken niet echt (standaard) Nederlandse software te hebben voor zover ik nu weet.
En in Nederland:
- Wileyfox swift 2
- Motorola G4 of G4 Plus
Merkvoorkeur: een betrouwbaar budgetmerk (bijv. Motorola), maar liever geen Huawei meer.
Alvast dank voor het meedenken!
Welke vragen heb je hier nog over?
Weet iemand waarom de Aliexpress mobile phones website ineens totaal anders is sinds gister, als je sorteert op aantal orders? Daarnaast zijn een hoop telefoons niet
Jiayu S3