Unreal Tournament 2 natuurlijk !!
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
GTA3 (pc)
GT (pc)
Never winternights (pc)
Warcraft 3 (pc)
GT (pc)
Never winternights (pc)
Warcraft 3 (pc)
edit:
en natuurlijk LOTR (kheb ergens gelezen dat hij kwam dacht ik......
en natuurlijk LOTR (kheb ergens gelezen dat hij kwam dacht ik......
Ut II
Warcraft III
En evt games van LotR
Warcraft III
En evt games van LotR
Ik ben verstopt zoek een ander :P
zijn wel een aantal games:
GTA 3
Unreal 2
Unreal Tournament 2
Halo
Master of Orion 3
Colin MCrae 3
en al een hele tijd wacht ik op Blitz Disk Arena, dat wordt echt een geweldig spel, als ze em tenminste nog uit gaan brengen.
GTA 3
Unreal 2
Unreal Tournament 2
Halo
Master of Orion 3
Colin MCrae 3
en al een hele tijd wacht ik op Blitz Disk Arena, dat wordt echt een geweldig spel, als ze em tenminste nog uit gaan brengen.
ik hoop dat fallout 3 een beetje snel komt, als die er zal komen
Verwijderd
Max payne en RTCW zijn er ondertussen, maar voor duke moet je forever wachtenOp dinsdag 03 juli 2001 14:31 schreef Dizzle het volgende:
Mech commander 2 van M$ lijkt me ook wel cool...
en er zijn al een behoorlijke tijd geen fatsoenlijke 3d-first-person shooters meer uitgekomen...
dus max payne/duke nukem forever of return to wolfenstein mogen wel een keer uitkomen
Unreal Tournament 2 voor het online gebeuren weer net als Unreal Tournament 1 en lannen 
En Unreal 2 voor de lol
En Unreal 2 voor de lol
<--- ... duidelijk 
En natuurlijk WoW, maar dat mag zeker nog een jaar na release van NVN duren..
En natuurlijk WoW, maar dat mag zeker nog een jaar na release van NVN duren..
GTA3 en natuurlijk Quake4, maar ik weet niet hoelang ik daarop nog moet w88
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
Republic the Revolution.. ofcourse... dat spel wordt het gewoon... helaas komt het pas uit in April..
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
unrealtournament 2 lmhefd
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Doom 3
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----