Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
je hebt het over de Delta fan die blaast idd 38cfm met een pokke herrie, koelt +/- 3 graden beter, het 10 mm zijvinnetje heb ik nog niet op enig nut betrapt. De iets minder blazende fan +/- 26cfm volstaat ook en is al lawaaiig genoeg.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Die 38cfm Delta fan maakt VEEL herrie.
Als dat ding 's nachts aanstaat gaan huisgenoten hier zeker over klagen.
Je hoort dat ding door het hele huis.
Als dat ding 's nachts aanstaat gaan huisgenoten hier zeker over klagen.
Je hoort dat ding door het hele huis.
?? het hele huis ?? is het echt zo erg? wilde er namelijk een halen (tornado of alpha met delta). dat ene lompe geval wat een paar dagen geleden op de frontpage van t.net stond leek me ook wel wat. enig idee waar dat ding te halen is??
[update]
ctw staat ie op verwacht. fl 169 is me wat te gortig. hmm, nu een FOP, een FKP, een Tornado of toch een FC-PAL6035 voor m'n duron? ik weet het niet meer. in prijs maken de eerste drie niet veel uit. terwijl de PAL (alpha) duurder is. help!
[/update]
[update]
ctw staat ie op verwacht. fl 169 is me wat te gortig. hmm, nu een FOP, een FKP, een Tornado of toch een FC-PAL6035 voor m'n duron? ik weet het niet meer. in prijs maken de eerste drie niet veel uit. terwijl de PAL (alpha) duurder is. help!
[/update]
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Mijn PC heeft 2 Tornado/Delta heatsink/fan combo's. Deze PC staat in een kamer op de begane grond. Twee trappen hoger en twee deuren verder kan ik ze ('s nachts) als het stil is nog horen.
Maar ze koelen prima!
2x 550E @ 787 @ 1.6V @ 38^C max.
Maar ze koelen prima!
2x 550E @ 787 @ 1.6V @ 38^C max.
Pagina: 1