Toon posts:

Zelf CD-Duplicator maken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon een 1 op 1 copybox nodig. De goedkoopste die ik kan vinden is 1500 gulden voor een 8 speed geval. Vind ik wat aan de dure kant eigenlijk.

Heeft iemand andere adresjes voor me of tips om zelf zo'n bakkie in elkaar te zetten? De behuizing en CD player/writer is natuurlijk geen probleem maar de cotroller ervoor kan ik niet vinden..

Bvd

Verwijderd

Ik denk dat je voor 1500 een el cheapo pc met brander en cd-rom kan bouwen.

Goedkoop plankje met alles onboard, duron of celeron erin. goedkope kleine hd en je bent klaar.

Verwijderd

Topicstarter
Das geen optie, moet hier op de zaak komen om CDtjeste bakken met presentaties, AutoCad block's, kleine oplage van digitale prijslijsten.

Mensen die de CDtjes gaan bakken hebben er nul komma nul verstand van dus kan ik er nog elk uur naar toe kloten.

Verwijderd

kijk eens op comex-sales.com
nahja veel valt er niet te zien
een van de slechtste sites die ik ooit gezien heb, altijd under constructie
maar je kunt ze ff bellen, ze hebben er wel veel verstand van
ik zou alleen niet die aanbieding van 999 piek nemen, heb ik gehad, was IDE en heb er onwijs veel problemen mee gehad
na 3x een nieuwe gehad te hebben maar besloten geld terug te vragen
je kunt het beste scsi hebben maar das wel duur
1500 heb je toch wel nodig denk voor een leuk dingetje
tegenwoordig zijn scsi drives wat duurder dus
kennis van me had gewoon zon kastje gekocht voor 100/200 piek, plextor 8x brandertje en plextor 40x readertje ingehangen en controllertje erbij gekocht, die kost wel zon 700/800 gulden voor eeen 8x....

Verwijderd

Bij een copybox maakt het toch helemaal niets uit of het IDE of Scsi is lijkt me?

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 22:16 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Bij een copybox maakt het toch helemaal niets uit of het IDE of Scsi is lijkt me?
Maybe wel: connectie cd-rom-speler > brander ??

/me ]heeft geen verstand van copy-boxen :D

Verwijderd

hehe maakt wel degelijk uit
scsi is veel stabieler en sneller
je hebt ook verschil in scsi zelf

kijk maar naar een normale pc
met een ide cd-rom en brander on the fly
dan kan je niet ondertussen een game spelen ofzo, met scsi wel

nahja bij werkt scsi vreemdgenoeg niet zo goed meer nadat ik een scsi3 kaart en 16x brander erin heb maar das een ander verhaal :)

voor copyboxen is scsi zeker het beste, maar wat met scsi altijd zo is, wel duurder ;(

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 03 juli 2001 23:24 schreef effex het volgende:
hehe maakt wel degelijk uit
scsi is veel stabieler en sneller
je hebt ook verschil in scsi zelf

kijk maar naar een normale pc
met een ide cd-rom en brander on the fly
dan kan je niet ondertussen een game spelen ofzo, met scsi wel

nahja bij werkt scsi vreemdgenoeg niet zo goed meer nadat ik een scsi3 kaart en 16x brander erin heb maar das een ander verhaal :)

voor copyboxen is scsi zeker het beste, maar wat met scsi altijd zo is, wel duurder ;(
Ikke zelf geef iets meer duiten uit aan een scsi copy box die het altijd prima doet, dan een die eens in de zo veel tijd problemen levert *of ben ik nu gek?*

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

dat zeg ik toch
scsi is beter maar duurder
Pagina: 1