Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik de aanmaakdatum van mijn gmail kan achterhalen?
ik zag op deze site een oud topic, maar daar ben ik helaas niet mee geholpen.
ik heb dus wel toegang tot het account (want eigen emailadres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:28
Door Google te gebruiken, daar worden meerdere manieren gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi giostyle,
dank je voor je reactie. dit heb ik natuurlijk al gedaan, maar geen van de gevonden opties werkt ook echt (vele zijn verouderd waardoor het niet meer zo werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:28
De 'Forwarding and POP/IMAP' optie werkt niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:42
Login op je Gmail, Ga naar Settings (dat tandwieltje) naar Instellingen, en klik dan op het tabblad 'Doorsturen en POP/IMAP'. Daar staat achter 'Doorsturen via POP:' een datum. 1. Status: POP is ingeschakeld voor alle berichten die sinds dd-mm-jj zijn ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat had ik inderdaad ook gevonden via google..
bij mij staat er echter geen datum achter.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kan je aangeven welke methoden je had gevonden en geprobeerd maar niet voldeden? Beetje zonde als we die nu hier opnieuw als tip gaan geven ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat is wel handig om te weten ja :)

ik heb gekeken bij POP/IMAP, ik heb geprobeerd de gegevens de backuppen via takeout (volgens een van mijn google hits moest er dan een aanmaakdatum tevoorschijn komen) en ik heb ik mijn account geprobeerd te zoeken naar wijzigingsdata van wachtwoorden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:42
En ooit een welkomstmail mogen ontvangen? van Google zelf. Dat zou je eerste mail moeten zijn, op de dag dat je je account hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

De eerste mail was inderdaad voor mij die mail de manier om te zien dat in sinds aug 2004 een account heb. Mail van 'Gmail team'.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heb ik die weggegooid ooit... In een opruim bui :-(

Wat ik niet begrijp is dat Gmail (google) wel de vraag tijdens herstel (controlle) vraagt maar me niet kan aangeven op een makkelijke manier sinds wanneer ik het account heb.
Het zou toch simpel in je account moeten staan als je bent ingelogd !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Sja, het is vast ergens in een db bekend maar het is (zeker als je zelf mails weggooit tegen hun filosofie in) blijkbaar niet iets waar ze ontwikkelaar-tijd hebben ingestoken. Wat is de achterliggende vraag, of is het idd trivia?

@TheFes: stomme zomervakantie :+

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 20-02-2017 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 13:20
F_J_K schreef op zondag 19 februari 2017 @ 21:54:
De eerste mail was inderdaad voor mij die mail de manier om te zien dat in sinds aug 2004 een account heb. Mail van 'Gmail team'.
Pff, wat was jij er laat bij :P Juni 2004 hier :)

Home Assistant configuratie

Pagina: 1