Op een Mac met MacOS Sierra probeer ik de video's op RTL XL af te spelen. Eerst zonder plugins op een vers geïnstalleerd besturingssysteem; de player blijft zwart en de loading animatie blijft draaien. Hierna tegen mijn zin in Adobe Flash Player geïnstalleerd (jammer dat het nog nodig zou zijn). Ook met correct geïnstalleerde Flash Player geen video.
Silverlight schijnt nodig te zijn voor de betaalde video's op rtlxl.nl, nu zijn het gratis video's die ik probeer te kijken (onder Gemist) maar om te proberen dus ook Silverlight plugin geïnstalleerd. Ook hierna nog hetzelfde; zwart en loading animatie.
Adblock Plus plugin verwijderd; ook dit heeft geen resultaat. Tijdzone op Amsterdam. Iemand een idee
Silverlight schijnt nodig te zijn voor de betaalde video's op rtlxl.nl, nu zijn het gratis video's die ik probeer te kijken (onder Gemist) maar om te proberen dus ook Silverlight plugin geïnstalleerd. Ook hierna nog hetzelfde; zwart en loading animatie.
Adblock Plus plugin verwijderd; ook dit heeft geen resultaat. Tijdzone op Amsterdam. Iemand een idee