Voorstel ter verbetering Notificaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 08:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Op dit moment als je 2 Notificaties (1 thumb-up en 1 reactie op die reactie) binnen krijgt van het zelfde bericht en klikt op bijv. Thumbs-up dan blijft de notificaties die gelijk gelinkt is aan hetzelfde bericht staan.

1. Kan dan niet alle notificaties van dat bericht gelijk op gelezen gezet worden?
2. Kunnen de notificaties vanuit 1 bericht niet gebundeld worden tot 1 Notificatie?

Als druk GoTteraar ( :*) ) is het soms vervelend om er achter te komen dat je nog oude notificaties te zien krijgt, als je denkt dat je een nieuwe hebt. :|

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Zo'n slecht idee? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon op 26-02-2017 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een goed idee, wat ik nu doe is regelmatig op "Markeer alles als gelezen" klikken. Maar het zou gewoon zo moeten zijn dat wanneer de reactie getoond is dat de notificatie als "gelezen" moet worden beschouwd.

Dus zelfs als je al in het topic zit en de reactie komt onder jouw post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 08:02:
[...]

Dus zelfs als je al in het topic zit en de reactie komt onder jouw post.
Maar dat is nog geen garantie dat je de reactie dan daadwerkelijk gezien hebt ;) Een expliciete trigger zoals we nu hebben geeft veel betere garanties dat je geen dingen mist.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
crisp schreef op zondag 26 februari 2017 @ 11:07:
[...]

Maar dat is nog geen garantie dat je de reactie dan daadwerkelijk gezien hebt ;) Een expliciete trigger zoals we nu hebben geeft veel betere garanties dat je geen dingen mist.
Het werkt zo goed nu, dat ik de reacties zelfs nu 2x lees, doordat ik naast de reactie ook like heb gekregen :+

Voor nu heb ik de notificaties op een like even uitgezet. Dat verhelpt het wel iets, maar toch denk ik dat een reactie en een like (op 1 en dezelfde messageid) van dezelfde persoon in een bepaald tijdsbestek (laten we zeggen een minuut) best samengevoegd kunnen worden in een nieuwe bundelnotficatie.