Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

YouTube wil stoppen met reclames van 30 seconden die niet ov

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Mede-auteur:
  • duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23

duqu

nieuws: YouTube wil stoppen met reclames van 30 seconden die niet over te sla...

Ik vind het verwarrend:
YouTube wil stoppen met reclames van 30 seconden die niet over te slaan zijn
Google heeft aangekondigd dat het in 2018 wil stoppen met het tonen van dertig seconden durende advertenties die niet over te slaan zijn. Andere advertenties van deze soort blijven wel op het videoplatform bestaan.
Zo blijven de niet over te slaan varianten van zes, vijftien en twintig seconden gewoon intact, meldt The Verge.
Maar dan:
Als onderdeel daarvan stopt het in 2018 met de advertenties die geheel bekeken moeten worden.
:?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:49

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Zoek het oorspronkelijke bericht in het Engels eens op, ik heb zo'n vermoeden dat dit een foutje van de vertaler is.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Azraelus66
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Het zou duidelijker zijn als er "stopt het in 2018 met de 30 seconden durende advertenties die geheel bekeken moeten worden" stond, maar het is mij wel duidelijk aangezien het in de rest van het bericht wel zo staat.

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Dank, ik heb de titel aangepast en de zin die jij als laatste aanhaalt verduidelijkt. Sorry van het late antwoord, ik werd net geattendeerd op deze post.