200 fish found!
OK, en waarom niet gewoon het vinkje uit als je geen custom CSS meer wilt gebruiken?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dat laat onverlet dat je het ook gewoon leeg moet kunnen maken. Ik kan het iig reproduceren; als je het leeg maakt lijkt het niet verwerkt te worden, maar zonder enige melding verder.Hero of Time schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 20:10:
OK, en waarom niet gewoon het vinkje uit als je geen custom CSS meer wilt gebruiken?
Intentionally left blank
Die moet ik onthouden als mijn docent zegt dat er een soortgelijke bug in mijn werk/ code zitHero of Time schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 20:10:
@crisp bedankt voor het nakijken
200 fish found!
Ben het met jullie beiden eens. Ik dacht alleen dat je geen custom CSS meer wilde gebruiken en daarvoor is het niet nodig om het veld kreeg te gooien.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ah nu ik het zo na lees komt het inderdaad zo over, bij deze nog bedankt voor het meedenken voor een oplossingHero of Time schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 21:50:
Ben het met jullie beiden eens. Ik dacht alleen dat je geen custom CSS meer wilde gebruiken en daarvoor is het niet nodig om het veld kreeg te gooien.
200 fish found!
Ik heb het lokaal gefixed, komt volgende week online
Intentionally left blank
Pagina: 1