Custum CSS niet geheel leeg te maken

Pagina: 1
Acties:

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
Het tekstvak waar je custum css code in kunt plaatsen laat zich niet geheel leeg maken. Wel kun je stukken code verwijderen, maar er moet minimaal één teken in blijven staan, in mijn geval staat er nu gewoon een / teken te kijken.

Gebruikte browser: Microsoft Edge.

200 fish found!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

OK, en waarom niet gewoon het vinkje uit als je geen custom CSS meer wilt gebruiken?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 20:10:
OK, en waarom niet gewoon het vinkje uit als je geen custom CSS meer wilt gebruiken?
Dat laat onverlet dat je het ook gewoon leeg moet kunnen maken. Ik kan het iig reproduceren; als je het leeg maakt lijkt het niet verwerkt te worden, maar zonder enige melding verder.

Intentionally left blank

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
Hero of Time schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 20:10:
Die moet ik onthouden als mijn docent zegt dat er een soortgelijke bug in mijn werk/ code zit :+ . Maar wow, ik heb niet gezegd dat ik geen custom CSS meer wil gebruiken. Er kunnen ook andere redenen zijn waarom je dat vak wilt leegmaken. In mijn geval wilde ik af van alle css code die ik daar had staan aangezien ik delen wil herschrijven en het dan makkelijker vind om alles eruit te gooien om vervolgens te selecteren wat er weer in kan, dan te gaan selecteren op wat er uit kan. Los van dat het inderdaad zoals crisp al aangeeft dat je het gewoon sowieso moet kunnen leeghalen.

@crisp bedankt voor het nakijken :) .

200 fish found!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ben het met jullie beiden eens. Ik dacht alleen dat je geen custom CSS meer wilde gebruiken en daarvoor is het niet nodig om het veld kreeg te gooien. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Topicstarter
Hero of Time schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 21:50:
Ben het met jullie beiden eens. Ik dacht alleen dat je geen custom CSS meer wilde gebruiken en daarvoor is het niet nodig om het veld kreeg te gooien. ;)
Ah nu ik het zo na lees komt het inderdaad zo over, bij deze nog bedankt voor het meedenken voor een oplossing :).

200 fish found!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb het lokaal gefixed, komt volgende week online :)

Intentionally left blank

Pagina: 1