Ik heb net geprobeerd om via Priority Telecom (service van UPC, dan zit er een of ander kastje tussen je telefoon en de telefoonlijn) in te bellen bij 12move. Maar ik krijg geen verbinding (Hij kiest niet eens) Het internet deed het hier (stageadres) wel gewoon. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Bel eens met UPC
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Komt waarschijnlijk doordat 't iets langer duurt bij Priority voordat je kiestoon krijgt als je de hoorn opneemt.. Dus jou modem denkt nu dat ie geen kiestoon heeft...
Hier is een oplossing voor, dmv iets voor je tel-nr te zetten, dan wacht ie ff wat langer met bellen... Weet alleen nu ff niet meer wat 't was... Ik ga hier ff wat papierwerk doorpluizen, je hoort nog van me...
Hier is een oplossing voor, dmv iets voor je tel-nr te zetten, dan wacht ie ff wat langer met bellen... Weet alleen nu ff niet meer wat 't was... Ik ga hier ff wat papierwerk doorpluizen, je hoort nog van me...
edit:
Gevonden!!
Je moet de optie 'wachten op kiestoon' uitschakelen, en dan een komma (,) voor het telefoonnr zetten, die komma staat voor 2 seconden wachten voor ie begint met bellen...
't kan zijn dat je er 2 of 3 komma's voor moet zetten, is een beetje afhankelijk van je modem... Een priority lijn is iets anders dan een KPN-lijn, en sommige modems hebben daar moeite mee... Als je goed luistert naar een Priority-kiestoon, en naar een KPN-kiestoon, zul je ook horen dat ze iets anders klinken....
Gevonden!!
Je moet de optie 'wachten op kiestoon' uitschakelen, en dan een komma (,) voor het telefoonnr zetten, die komma staat voor 2 seconden wachten voor ie begint met bellen...
't kan zijn dat je er 2 of 3 komma's voor moet zetten, is een beetje afhankelijk van je modem... Een priority lijn is iets anders dan een KPN-lijn, en sommige modems hebben daar moeite mee... Als je goed luistert naar een Priority-kiestoon, en naar een KPN-kiestoon, zul je ook horen dat ze iets anders klinken....
Verwijderd
Inderdaad... toen mn broer een half jaar geleden z'n modem probeerde met Priority was het net zo. Was toen idd een kwestie van niet op de kiestoon laten wachten.
Pagina: 1