zou iemand kunnen controleren of ik de componenten die ik koop ook met elkaar samen werken.
Vraag
Alle reacties
Da Geet Waking_jikke101 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:28:
zou iemand kunnen controleren of ik de componenten die ik koop ook met elkaar samen werken.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als je dit leest: CAA beleid
En dit invult:
Zul je vast iemand vinden die je daar mee wilt helpen.
En dit invult:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in [i]italic[/i] wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen. [b]Ik zoek een?[/b] [i]Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?[/i] [b]Wat is je budget?[/b] [i]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. [/i] [b]Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?[/b] [i]Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.[/i] [b]Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?[/b] [i]Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.[/i] |
Zul je vast iemand vinden die je daar mee wilt helpen.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ben ik blind of zie ik niks waar men wat mee kan.
naam prijs product
behuizing 34,60 sharkoon vg4 w blue
voeding 108,80 corsair rm650x
videokaart 263,95 msi radeon RX 480 8g
processor 155,50 amd fx 8350 black edition
ram 110,00 Kingston HyperX Beast HX321C11T3K2/16
memory 52,80 seagate barracuda 1 tb
memory 2 98,90 samsung 850 evo
moederboard 100,95 msi 970 gaming
besturingssysteem 24,99 windows 10
behuizing 34,60 sharkoon vg4 w blue
voeding 108,80 corsair rm650x
videokaart 263,95 msi radeon RX 480 8g
processor 155,50 amd fx 8350 black edition
ram 110,00 Kingston HyperX Beast HX321C11T3K2/16
memory 52,80 seagate barracuda 1 tb
memory 2 98,90 samsung 850 evo
moederboard 100,95 msi 970 gaming
besturingssysteem 24,99 windows 10
Waarom een FX8350? Intel is veel sneller. Al zouden de nieuwe AMD's die binnenkort uitkomen ook snel moeten zijn.
De FX8350 zou met dat moederbord moeten kunnen werken. Alleen blijven de VRM's zwak en is het aan te raden om er een extra fan op te richten.
De FX8350 zou met dat moederbord moeten kunnen werken. Alleen blijven de VRM's zwak en is het aan te raden om er een extra fan op te richten.
Verwijderd
Wat wil je voornamelijk met de pc doen?
Als het gamen is wat voor games? Bij bevoorbeeld battlefield 1 werkt een 8350 met die gpu wel voor ultra 60fps+ maar als je bepaalde games hebt die vooral alleen op 1-2 cores gebruiken krijgt een 8350 het wel wat zwaar...
Maarten intel bij die prijsklasse is niet echt sneller of slomer ligt aan of de game/aplicatie meerdere cores gebruikt of niet. Veel geluk om bf1 64 pop multiplayer te doen met een 155 euro intel cpu nieuw...
Ik zou teminste niet voor dat motherboard gaan kun je beter de 990 nemen de 970 hebben nog wel is problemen gehad als je behuizing een beetje slecht is met te weinig fans erin voor airflow+stock koeler ( hoewel de wraith koeler van amd nu wel redelijk goed genoeg is, met die behuizing zul je redelijk veel warmte in je kast hebben.
Mischien zou je kunnen kijken om tweedehands een 8350+motherboard+ram te kopen?
Als het gamen is wat voor games? Bij bevoorbeeld battlefield 1 werkt een 8350 met die gpu wel voor ultra 60fps+ maar als je bepaalde games hebt die vooral alleen op 1-2 cores gebruiken krijgt een 8350 het wel wat zwaar...
Maarten intel bij die prijsklasse is niet echt sneller of slomer ligt aan of de game/aplicatie meerdere cores gebruikt of niet. Veel geluk om bf1 64 pop multiplayer te doen met een 155 euro intel cpu nieuw...
Ik zou teminste niet voor dat motherboard gaan kun je beter de 990 nemen de 970 hebben nog wel is problemen gehad als je behuizing een beetje slecht is met te weinig fans erin voor airflow+stock koeler ( hoewel de wraith koeler van amd nu wel redelijk goed genoeg is, met die behuizing zul je redelijk veel warmte in je kast hebben.
Mischien zou je kunnen kijken om tweedehands een 8350+motherboard+ram te kopen?
Om onduidelijke redenen heb je
weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.
Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.
Succes!

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.
Succes!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.