Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn nieuwe systeem gaan gebruiken voor spellen als bo3, gta v, rust, etc. Verder zal ik het nieuwe systeem gebruiken voor video en foto bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het nieuwe systeem zelf gaan bouwen. Mijn budget ligt rond de 500 a 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn videokaart (MSI GeForce GTX N750TI 2GB Gaming) mee naar mijn nieuwe systeem.(Randapparatuur heb ik allemaal al) https://tweakers.net/pric...2gb-gaming/specificaties/
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou in mijn nieuwe systeem graag een ssd willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou mijn nieuwe systeem graag in een rode en zwarte stijl willen. En het liefst een window in de case. Als dit niet lukt binnen het buget hoeft het niet.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken, omdat dit mijn eerste systeem wordt dat ik zelf ga bouwen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunen helpen met het verbeteren van mijn lijst. Ook zou ik graag willen weten of alles compatible is met elkaar aangezien dit mijn eerste keer is dat ik een syteem ga bouwen..
Hier zat ik zelf aan te denken:
Ik wil mijn nieuwe systeem gaan gebruiken voor spellen als bo3, gta v, rust, etc. Verder zal ik het nieuwe systeem gebruiken voor video en foto bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het nieuwe systeem zelf gaan bouwen. Mijn budget ligt rond de 500 a 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn videokaart (MSI GeForce GTX N750TI 2GB Gaming) mee naar mijn nieuwe systeem.(Randapparatuur heb ik allemaal al) https://tweakers.net/pric...2gb-gaming/specificaties/
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou in mijn nieuwe systeem graag een ssd willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou mijn nieuwe systeem graag in een rode en zwarte stijl willen. En het liefst een window in de case. Als dit niet lukt binnen het buget hoeft het niet.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken, omdat dit mijn eerste systeem wordt dat ik zelf ga bouwen.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunen helpen met het verbeteren van mijn lijst. Ook zou ik graag willen weten of alles compatible is met elkaar aangezien dit mijn eerste keer is dat ik een syteem ga bouwen..
Hier zat ik zelf aan te denken:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 186,95 | € 186,95 |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 81,95 | € 81,95 |
1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 68,95 | € 68,95 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
1 | Sandisk SSD Plus 240GB | € 72,99 | € 72,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 540,79 |