Vraag

• beerten
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-11 12:05
Hoi,

ik zoek een telefoon voor in een VR bril behuizing. Android, groot formaat, hoge resolutie en goedkoop
Mijn eigen telefoon is te klein (galaxy s4 mini)

Iemand ervaring? Iets aan te raden?

Ik weet dat deze oplossing halfbakken is vergeleken met een echte 3d bril. Ik wil het domweg uitproberen en heb geen feld om 'even' een oculus rift oid uit te proberen. Daarnaast, de 'bril' behuizing heb ik al.

Alle reacties

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-10 09:46
Je zou kunnen kijken naar een 2e hands Samsung Galaxy S6. pricewatch: Samsung Galaxy S6 64GB Wit Die is 1440p.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:49

BM

Moderator Spielerij
beerten schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:36:
Hoi,

ik zoek een telefoon voor in een VR bril behuizing. Android, groot formaat, hoge resolutie en goedkoop
Mijn eigen telefoon is te klein (galaxy s4 mini)

Iemand ervaring? Iets aan te raden?

Ik weet dat deze oplossing halfbakken is vergeleken met een echte 3d bril. Ik wil het domweg uitproberen en heb geen feld om 'even' een oculus rift oid uit te proberen. Daarnaast, de 'bril' behuizing heb ik al.
Dit topic past denk ik beter bij de buren van MAA, dus bij deze een zetje die kant op :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zoek je alleen een telefoon voor VR of wil je het toestel ook daadwerkelijk gaan gebruiken?

Verder mis ik nog een aantal (Specifieke) wensen, eisen en je eigen vondsten. Op tweakers is het wel de bedoeling om eerst wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent.

Ga dus eens in de https://tweakers.net/pricewatch/ kijken en noem een wat concrete eisen. 'Groot, Goedkoop en hoge resolutie' zegt helaas niet zoveel.