Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een asus rog gl553vw fy079t gekocht maar wil Mn hardeschijf en interne geheugen uitbereiden. Is dat eenvoudig te doen en welk geheugen en ssd hardeschijf is aan te raden voor dit systeem?

Beste antwoord (via Verwijderd op 18-02-2017 15:42)

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:43
Volgens Asus zijn ze uit te breiden naar 32GB.

Wat ik zo kan vinden is dat er 1x 8GB Sodimm DDR4 in zit. Wat er precies in zit kun je het beste zelf nakijken door te kijken naar wat voor module er in zit. Hiervoor moet je de laptop even los schroeven.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
Waar wil je de SSD inzetten? Wil je de SSD vervangen? Of de HDD?

[ Voor 66% gewijzigd door .Maarten op 18-02-2017 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien de had vervangen als dat kan. Maar ik zag van asus een zelfde type laptop die 1tb HD heeft en 256 ssd. Dus ik dacht misschien kan die ssd bij worden geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
Nee bij plaatsen kan niet. Vervangen wel.

Er zit een losse SSD in. Wat voor type weet ik niet maar ik gok op iets van M2 2280 oid. En een losse HDD. Deze heeft een sata aansluiting. Hier kun je dus ook een andere HDD of SSD voor in de plaats zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, en mbt interngeheugen uitbereiding. Is daar nog een advies voor. Dat kon ik op de sit niet vinden. Ik zag op de site van asus wel dat een standaard GL553 werd afgeleverd met 32 mb werkgeheugen. In die van mij zit 8gb, en uit te bereiden was tot 16 gb? dat is wel tegenstrijdig zeg maar.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
Volgens Asus zijn ze uit te breiden naar 32GB.

Wat ik zo kan vinden is dat er 1x 8GB Sodimm DDR4 in zit. Wat er precies in zit kun je het beste zelf nakijken door te kijken naar wat voor module er in zit. Hiervoor moet je de laptop even los schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dan ga ik dat zo even doen als de comp klaar is met updaten. Dank voor uw hulp!
Pagina: 1