Toon posts:

[bug] Kleine bugjes wenslijsten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 04:14 . Reden: Leeg ivm privacy ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:14:
- Ik kan een prijsalert instellen, maar die krijg ik niet weg. Vakje leegmaken en op submit drukken werkt niet. Prijs op 0 zetten helaas ook niet.
Prijsalerst zijn inderdaad niet te verwijderen op die manier, vind dat ook wel vreemd.

Je kan de prijsalert wel verwijderen als je gaat naar gallery: CurtPoindexter onderaan staan al je prijsalerts opgesomd en daar is die wel te verwijderen.
- Er staat een grote "opslaan" knop onder het formulier, maar als ik een product weggooi met het kruisje (mijn poging om de prijsalert weg te halen) is het product definitief uit de lijst. Op "Wijzigingen opslaan" is dan niet nodig?
Het Wijzigen opslaan is ook niet voor het verwijderen van een product, maar voor het opslaan van bijvoorbeeld een gewijzigd prijsalert of aantal.

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 04:14 . Reden: Leeg ivm privacy ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:25:
Yes, die had ik inmiddels gevonden inderdaad. Aparte constructie, dat zou imo wel anders moeten.
Dat ben ik inderdaad met je eens. Het zou logischer zijn om het ook daar te kunnen aanpassen.
Maar dan graag een rename van de knop naar "Wijzigingen opslaan behalve de wijzigingen die we stiekem al met AJAX hebben opgeslagen".
Haha. Ik verwacht dat dat net niet gaat passen :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De wenslijsten/inventarissen zijn qua usability inderdaad niet echt je-van-het. Daar is al een ticket voor, maar aangezien het ook nog eens oude rommelige code betreft is het een relatief grote ingreep om dat te verbeteren en heeft het vooralsnog weinig prioriteit...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 04:14 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Pagina: 1