Hallo allen,
Sinds kort heeft mijn oude laptop het begeven, nu ben ik dringend op zoek naar een nieuwe echter heb weinig verstand van de huidige markt. Ik zou graag koopadvies willen betreft een goeie laptop geschikt voor mijn doeleinde.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik gebruik veel teken en bewerkings-software zoals onderstaand vernoemd. Ik heb dan het liefste ook een 17" + scherm.
- Google sketchup
- Adobe photoshop
- Autocad versie 14
Wat mag je laptop gaan kosten?
Budget tot aan 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De laptop is voornamelijk voor thuis gebruik, een lichte laptop is geen prioriteit wel meegenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen HP (slechte ervaringen)
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Software:
- Google sketchup
- Adobe photoshop
- Autocad versie 14
- Office programma's
Hardware:
SSD mag niet missen
HD van minimaal 1tb
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik google kom ik vaak op game systemen uit, echter doe ik niet gamen en vraag me af of dit nodig is. Deze laptops zijn namelijk vrij duur en ik ga hem alleen gebruiken voor bovenstaand genoemde programma's.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer!
Alvast bedankt,
Roy
...
Sinds kort heeft mijn oude laptop het begeven, nu ben ik dringend op zoek naar een nieuwe echter heb weinig verstand van de huidige markt. Ik zou graag koopadvies willen betreft een goeie laptop geschikt voor mijn doeleinde.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik gebruik veel teken en bewerkings-software zoals onderstaand vernoemd. Ik heb dan het liefste ook een 17" + scherm.
- Google sketchup
- Adobe photoshop
- Autocad versie 14
Wat mag je laptop gaan kosten?
Budget tot aan 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De laptop is voornamelijk voor thuis gebruik, een lichte laptop is geen prioriteit wel meegenomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen HP (slechte ervaringen)
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Software:
- Google sketchup
- Adobe photoshop
- Autocad versie 14
- Office programma's
Hardware:
SSD mag niet missen
HD van minimaal 1tb
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik google kom ik vaak op game systemen uit, echter doe ik niet gamen en vraag me af of dit nodig is. Deze laptops zijn namelijk vrij duur en ik ga hem alleen gebruiken voor bovenstaand genoemde programma's.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer!
Alvast bedankt,
Roy
...