Office 365 outlook probleem

Pagina: 1
Acties:

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-11 20:40
Hallo,

Sinds een 1 week geleden heb ik ondervonden dat mijn outlook geen e-mails meer synchroniseert van mijn hotmail.

Geen mappen meer download, geen nieuwe mails,oude mails enz enz...

Daarom wil ik eens vragen of er nog mensen zijn die dit probleem had hebben en hoe ze dit hebben opgelost.
Via de site van hotmail kan ik wel mijn e-mails lezen zonder problemen.

Ben zelf al een tijdje aan het zoeken, maar kan op het moment niet de juiste oplossing vinden.

Met vriendelijke groeten,

Deefje85

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Deefje85 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 23:55:
Hallo,

Sinds een 1 week geleden heb ik ondervonden dat mijn outlook geen e-mails meer synchroniseert van mijn hotmail.

Geen mappen meer download, geen nieuwe mails,oude mails enz enz...

Daarom wil ik eens vragen of er nog mensen zijn die dit probleem had hebben en hoe ze dit hebben opgelost.
Via de site van hotmail kan ik wel mijn e-mails lezen zonder problemen.

Ben zelf al een tijdje aan het zoeken, maar kan op het moment niet de juiste oplossing vinden.

Met vriendelijke groeten,

Deefje85
Even serieus: Heb je dit pas sinds een week?

Microsoft heeft een paar jaar geleden de hotmail omgeving omgezet naar "live" mail en dat is tegenwoordig "outlook.com" geworden. Je oude hotmail adres is tegenwoordig niks meer dan een alias tenzij je 't zelf nooit omgezet hebt naar...

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 16:46

Jeoh

blaat

Office 365 is geen Outlook.com, en waarschijnlijk heb je de afgelopen weken de mail gemist die aangaf dat je opnieuw je account moet toevoegen aan Outlook omdat ze iets aan de backend hebben aangepast. Dus: Verwijder je mail account uit Outlook en voeg deze opnieuw toe.

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-11 20:40
Hallo,

Dank je wel voor de informatie.
Die e-mail heb ik tot spijt gelijk niet ontvangen. Ga dat eens moeten nakijken hoe het zou komen.
Voor het moment is die weer bezig!! Hopelijk komt nu alles goed.

Alvast bedankt voor de informatie.

• Pejece
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:50
Ik heb hetzelfde probleem gehad en het opgelost via hulpprogrammaatje van Microsoft. Lijkt niet te helpen.

https://diagnostics.office.com/#/Download?env=SOC

[ Voor 9% gewijzigd door Pejece op 19-02-2017 10:07 ]