Toon posts:

Quake III Arena: Rocket Arena 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al een tijdje Ra3 te spelen op Henslfuk en ik zie soms mensen die die lg [Lightning gun] gebruiken, maar hun lg zijn veel sterker dan mij ze kunnen bijvoorbeeld in 1 sec 20 health [!!!!] eraf schieten en dan heb ik nog wel full armor. Hoe stel ik dit in voor mijn eigen lg? Of is dat een cheat ofzow?

En ik heb ook een andere probleem, al mijn rails zijn wit dus ik zie geen andere rail kleuren ook al kies ik rood, hoe los ik dat op?

Verwijderd

Volgens mij kan je neit cheaten.

En de sterkte ook niet instellen.

de LG is heel krachtigh als je hem goed gebruikt.
Ik kan het neit. Maar als je hem recht telkens achtermekaar raakt en niet telkens een stukje is hij verdomd krachtig.

Verwijderd

Topicstarter
Zij doen het ook een stukje achter elkaar en dan is ie nog steeds heel erg sterk.

En hun lg blijft ook altijd heel erg recht staan, bij mij is er altijd wel wat vertraging als ik heen en weer met die lg beweegt

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

20 damage in 1 sec is echt heel weinig voor de lightning gun hoor, tis mijn favo wapen en als je er goed mee ben legt iemand snel het loodje, misschien moet jij zelf wat aan je 'movement' doen als je veel wordt gekillt door de LG, wellicht beweeg je wat te makkelijk.
En hun lg blijft ook altijd heel erg recht staan, bij mij is er altijd wel wat vertraging als ik heen en weer met die lg beweegt
Ieders LG is 'recht'. Bij anderen zie je die lag natuurlijk niet omdat jij die LG niet bestuurd. Je ziet alleen de LG bewegen, maar je weet niet wanneer iemand zn muis bewogen heeft (misschien wel 1 sec van te voren). Iedereen heeft LG lag, de een wat meer dan de ander (lage ping en veel FPS is het beste).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 22:04
Op dinsdag 03 juli 2001 14:07 schreef LaptopDude het volgende:
Ik zit al een tijdje Ra3 te spelen op Henslfuk en ik zie soms mensen die die lg [Lightning gun] gebruiken, maar hun lg zijn veel sterker dan mij ze kunnen bijvoorbeeld in 1 sec 20 health [!!!!] eraf schieten en dan heb ik nog wel full armor. Hoe stel ik dit in voor mijn eigen lg? Of is dat een cheat ofzow?

En ik heb ook een andere probleem, al mijn rails zijn wit dus ik zie geen andere rail kleuren ook al kies ik rood, hoe los ik dat op?
Ik speel ook wel eens af en toe op hsf en ik word dan ook zo nu en dan beschuldigd van cheaten vanwege m'n lg maare ik denk niet dat er daar veel cheaters rondlopen op hsf ... bij veel lui is het gewoon skills en goede instellingen. Ping en fps zijn ook erg belangerijk.

Maare op henslfuk weet je niks zeker omdat het geen pure server is en je kan zo andere pak files gebruiken, dus mischien cheaten ze niet met bots ofzo maar wel met andere skins (lichtere) en andere wapen models.

Enne dat van die rail colors komt doordat ra3 nog niet is aangepast aan point release 129f.