Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de computer voor Virtual Reality gaan gebruiken. Ik heb nu ook een game computer, hoewel inmiddels een oud beestje. Ik vraag me af of ik deze setup deels kan gebruiken voor vr (door er alleen nieuwe videokaart in te gooien bijv). Of dat ik beter een gehele nieuwe setup kan kopen. Ik hoop hierin jullie advies te kunnen krijgen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit is afhankelijk van wat ik nodig heb. Ik hoop hiermee juist een prijsindicatie te krijgen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De volgende componenten heb ik in mijn bezit;
CPU: Intel Core i5 2500k
RAM: 8GB DD3 G.Skill
Moederbord: Asus P8Z68-V
Grafische kaart: 2x AMD Radeon HD 6950 (SLI)
Storage: Crucial 256GB SSD
Storage: Western Digital 1000GB
Case: Cooler Master CM 690 II
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik de CPU wellicht nog wel kan gebruiken. Het moederbord en GPU vraag ik mij af..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat de virtual reality soepel draait.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij inzicht kunnen geven welke onderdelen ik kan vervangen zodat mijn computer vlekkeloos vr kan draaien. Mocht dit in mijn computer niet meer realistisch zijn, hoop ik helderheid te krijgen in welke mogelijke build ik kan kopen om dit wel te kunnen.
Bedankt alvast.
Ik wil de computer voor Virtual Reality gaan gebruiken. Ik heb nu ook een game computer, hoewel inmiddels een oud beestje. Ik vraag me af of ik deze setup deels kan gebruiken voor vr (door er alleen nieuwe videokaart in te gooien bijv). Of dat ik beter een gehele nieuwe setup kan kopen. Ik hoop hierin jullie advies te kunnen krijgen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit is afhankelijk van wat ik nodig heb. Ik hoop hiermee juist een prijsindicatie te krijgen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De volgende componenten heb ik in mijn bezit;
CPU: Intel Core i5 2500k
RAM: 8GB DD3 G.Skill
Moederbord: Asus P8Z68-V
Grafische kaart: 2x AMD Radeon HD 6950 (SLI)
Storage: Crucial 256GB SSD
Storage: Western Digital 1000GB
Case: Cooler Master CM 690 II
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik de CPU wellicht nog wel kan gebruiken. Het moederbord en GPU vraag ik mij af..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat de virtual reality soepel draait.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij inzicht kunnen geven welke onderdelen ik kan vervangen zodat mijn computer vlekkeloos vr kan draaien. Mocht dit in mijn computer niet meer realistisch zijn, hoop ik helderheid te krijgen in welke mogelijke build ik kan kopen om dit wel te kunnen.
Bedankt alvast.