1440p Gaming Monitor Budget 400

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-02 15:35
Ik zoek een?
monitor

Wat is je budget?
max 400

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen acer. Predator zou wel mogen, maar daar heb ik het budget niet voor.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
6700K + GTX 1080.
Third person gaming zoals assassins creed en GTA, maar ook first person shooters als CSGO

Het liefst heb ik een 1440p monitor. 1080p is leuk en al, maar het enige wat ik er met mijn 1080 van krijg is oncontrolleerbare framerate. Een hogere resolutie zou dus erg fijn zijn. Ik zou ook het liefst een 27 inch model hebben.

Mijn vraag was ook meer of het nou echt nog uitmaakt of je een TN of IPS paneel neemt qua input lag. Ik had al gelezen dat TN panelen nogal slechte kijkhoeken hebben en dat mijd ik ook liever

Beste antwoord (via youridv1 op 17-02-2017 23:36)

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-02 22:39
Een verschil in input lag, nee. Een verschil in responstijd, ja. Zeker in het segment onder de 400 euro zie je dat IPS monitoren toch wel relatief forse responstijden laten zien. https://nl.hardware.info/...l/producten/319619-374615

Of je hier iets van merkt? Ik vind zelf van niet, maar ik speel ook geen CS-GO. Het gaat uiteindelijk om 5 ms. Dit is toevallig ook het gemiddelde verschil tussen een goedkope USB en PS/2 muis/keyboard, en hier hoor je niemand over.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-02 22:39
Een verschil in input lag, nee. Een verschil in responstijd, ja. Zeker in het segment onder de 400 euro zie je dat IPS monitoren toch wel relatief forse responstijden laten zien. https://nl.hardware.info/...l/producten/319619-374615

Of je hier iets van merkt? Ik vind zelf van niet, maar ik speel ook geen CS-GO. Het gaat uiteindelijk om 5 ms. Dit is toevallig ook het gemiddelde verschil tussen een goedkope USB en PS/2 muis/keyboard, en hier hoor je niemand over.

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-02 15:35
In dat geval gaan we lekker voor IPS. De enige reden dat ik TN meenam in mn keuze was om de responstijd etc. Maar als t meevalt dan zal t wel.