Vaste telefoon thuis: Antw.app. of voicemail kiezen? Waarom?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte Haai
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09-2022
Ik oriënteer mij op een vaste draad-telefoon (voor thuis): In de pricewatch zie ik telefoons mèt en zonder antwoordapparaat. Tot nu toe, heb ik altijd telefoons zonder antwoordapparaat gehad. En m'n huidige telefoon heeft ook géén voicemail-melder; de reden waarom ik voicemail ook niet gebruik. Maar ja, soms kom je er toch achter, dat je het toch nodig hebt...

Ik wil even checken: Wat heeft jullie voorkeur? Een antwoordapparaat of voicemail? En waarom?

Beste antwoord (via Witte Haai op 17-02-2017 22:11)

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 14:56
Witte Haai schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 18:02:
Tuurlijk, kunnen ze altijd terug bellen.
Maar ik loop er vandaag net even tegen aan, dat ik een belangrijk telefoontje van iemand verwacht, dat ik absoluut niet wil missen.

Waarschijnlijk gaat het de Tiptel 1020 worden: Met MWI, voicemail indicatie.
Vaste telefoon maar dan ook nog met draad? Voor 50 euro staat er een set DECT telefoons van Philips in pricewatch. Dat zou ik altijd preferen (alhoewel ik al 10 jaar geen vaste lijn meer heb)..

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:57
Mijn voorkeur: Geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:35
Tja. Als het belangrijk is bellen ze wel nog een keer, toch? En als het echt belangrijk is pakken ze je mobiele nummer. Hebben ze dat niet? Dan is het ook niet zo belangrijk ;)

Mijn ervaring met een voicemail/antwoordapparaat op een huisnummer oid is dat het nut beperkt is, en tot een zekere druk (ik moet hem afluisteren!! Het lampje knippert!!!) leidt om dan alleen maar te horen dat een telemarketeer je een aanbieding wilt doen.

[ Voor 33% gewijzigd door Nat-Water op 17-02-2017 16:56 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:16

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een vaste telefoonlijn en hoort thuis in IH, schopje die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

With ^, met name vanwege het kontbellen dat resulteert in o.a. stofzuigers en parkieten op de voicemail, dat gebeurde te vaak :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-04 08:56

Rmg

Witte Haai schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:45:
Ik oriënteer mij op een vaste draad-telefoon (voor thuis): In de pricewatch zie ik telefoons mèt en zonder antwoordapparaat. Tot nu toe, heb ik altijd telefoons zonder antwoordapparaat gehad. En m'n huidige telefoon heeft ook géén voicemail-melder; de reden waarom ik voicemail ook niet gebruik. Maar ja, soms kom je er toch achter, dat je het toch nodig hebt...

Ik wil even checken: Wat heeft jullie voorkeur? Een antwoordapparaat of voicemail? En waarom?
edit* Ah iets te voorbarig, het gaat tussen voicemail melder of antwoordapp.

[ Voor 11% gewijzigd door Rmg op 17-02-2017 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte Haai
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09-2022
Maar ik loop er vandaag net even tegen aan, dat ik een belangrijk telefoontje van iemand verwacht, dat ik absoluut niet wil missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
1995 belde, hij wilde z'n vaste telefoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 09:16
Mijn voorkeur: geen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 14:56
Witte Haai schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 18:02:

Vaste telefoon maar dan ook nog met draad? Voor 50 euro staat er een set DECT telefoons van Philips in pricewatch. Dat zou ik altijd preferen (alhoewel ik al 10 jaar geen vaste lijn meer heb)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 13:08
*21

Zo kun je je vaste lijn doorschakelen naar je gsm, hoef je dat belletje ook niet te missen

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Pagina: 1