Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game / werk systeem, budget: 900,-

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• goyb
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:26
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit nieuwe systeem wil ik gamen op 1080p en voor development. Wat ik belangrijk vindt aan het systeem is dat het in de toekomst uitbreidbaar is. De mogelijkheid om het aan te vullen met een grafische kaart (crossfire) en/of een krachtigere CPU. Dit om bijvoorbeeld over te gaan naar 1440p / 4k.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900,- voor het system, daarnaast nog wat voor de peripherals

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7500 Boxed€ 216,-€ 216,-
1MSI B250 PC Mate€ 95,95€ 95,95
1Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 8G€ 252,89€ 252,89
1Corsair Carbide 200R Closed€ 58,95€ 58,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 119,-€ 119,-
1Corsair CX450M€ 55,-€ 55,-
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 91,95€ 91,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 889,74

Monitor:

#ProductPrijsSubtotaal
1Acer XF240H Zwart€ 249,-€ 249,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 249,-

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
/

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals eerder aangegeven wil ik graag de mogelijkheid behouden om later uit te breiden. Wat ik graag wil weten of dit dan een goede keus is? Moet ik een zwaardere voeding aanschaffen? Is het slimmer om te wachten totdat de Ryzen benchmarks bekend zijn? Trekt de CPU het als ik een tweede RX480 bijprik.

Alle reacties

• ChristianBurger
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-11 15:27
Ziet er heel goed uit. Volgens mij heb je wel research gedaan!

Je kast vind ik persoonlijk een beetje saai. Het is op zich wel een prima kast maar je hebt geen voorkeur voor een kast met een windows?

Je ram zou goedkoper kunnen, deze zijn geklokt op 3000 mhz. Lager is ook genoeg, maar goed, dan praten we over een tientje misschien. Deze zijn wel future proof en kan je eventueel overzetten naar een nieuwe build.

Kortom, gewoon een prima build die voldoet aan je wensen.

• goyb
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:26
Bedankt voor je reactie. De kast heb ik voornamelijk om de afmetingen gekozen, ik heb liever geen al te grote kast naast mijn bureau. In een andere build had ik een Fractal Design Define S welke ik wel mooi vond. Echter zag ik een build video waar hij er vrij log uit ziet. Uiteindelijke voor deze kast gekozen vanwege de prijs en de afmetingen.

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:02
goyb schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:47:
Bedankt voor je reactie. De kast heb ik voornamelijk om de afmetingen gekozen, ik heb liever geen al te grote kast naast mijn bureau. In een andere build had ik een Fractal Design Define S welke ik wel mooi vond. Echter zag ik een build video waar hij er vrij log uit ziet. Uiteindelijke voor deze kast gekozen vanwege de prijs en de afmetingen.
Ik heb zo'n define s. Ik vind m persoonlijk niet zo log. Hij is niet de kleinste maar toch. Kijk anders even naar de Define C. Dat is een soort compacte Define S die weinig inlevert op functionaliteit als je niet wil custom waterkoelen.
pricewatch: Fractal Design Define C

Ook nog wat: 3000mhz ram is leuk en al, maar je hebt geen overclocking moederbord of K cpu. Je ram gaat dus teruggedwongen worden naar 2400mhz.

kijk ook even naar de gaming x variant van de rx480. die is waarschijnlijk stiller en koeler

[ Voor 11% gewijzigd door youridv1 op 19-02-2017 12:14 ]