Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit nieuwe systeem wil ik gamen op 1080p en voor development. Wat ik belangrijk vindt aan het systeem is dat het in de toekomst uitbreidbaar is. De mogelijkheid om het aan te vullen met een grafische kaart (crossfire) en/of een krachtigere CPU. Dit om bijvoorbeeld over te gaan naar 1440p / 4k.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900,- voor het system, daarnaast nog wat voor de peripherals
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Monitor:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
/
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals eerder aangegeven wil ik graag de mogelijkheid behouden om later uit te breiden. Wat ik graag wil weten of dit dan een goede keus is? Moet ik een zwaardere voeding aanschaffen? Is het slimmer om te wachten totdat de Ryzen benchmarks bekend zijn? Trekt de CPU het als ik een tweede RX480 bijprik.
Met dit nieuwe systeem wil ik gamen op 1080p en voor development. Wat ik belangrijk vindt aan het systeem is dat het in de toekomst uitbreidbaar is. De mogelijkheid om het aan te vullen met een grafische kaart (crossfire) en/of een krachtigere CPU. Dit om bijvoorbeeld over te gaan naar 1440p / 4k.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900,- voor het system, daarnaast nog wat voor de peripherals
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 216,- | € 216,- |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 8G | € 252,89 | € 252,89 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 889,74 | |
Monitor:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer XF240H Zwart | € 249,- | € 249,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 249,- | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
/
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals eerder aangegeven wil ik graag de mogelijkheid behouden om later uit te breiden. Wat ik graag wil weten of dit dan een goede keus is? Moet ik een zwaardere voeding aanschaffen? Is het slimmer om te wachten totdat de Ryzen benchmarks bekend zijn? Trekt de CPU het als ik een tweede RX480 bijprik.