Wanneer je in een DM thread zit is het mogelijk om onderaan een reactie te typen. Deze editor is alleen heel erg beperkt, omdat er geen snelkoppelingen zit naar bold, schuin, quote e.d.
Hierdoor druk ik vaak op 'bekijk bericht', daar staan al deze knoppen wel. Maar dan is wel de heel DM thread niet meer te lezen. Is het een idee om onder of boven deze editor de DM thread weer te geven? Het liefste met het laatste bericht als eerste?
Dit is denk ik vergelijkbaar met de manier die op het forum gebruikt wordt.
Is dit snel en gemakkelijk te maken of moet hiervoor de hele DM structuur op zijn kop?
Hierdoor druk ik vaak op 'bekijk bericht', daar staan al deze knoppen wel. Maar dan is wel de heel DM thread niet meer te lezen. Is het een idee om onder of boven deze editor de DM thread weer te geven? Het liefste met het laatste bericht als eerste?
Dit is denk ik vergelijkbaar met de manier die op het forum gebruikt wordt.
Is dit snel en gemakkelijk te maken of moet hiervoor de hele DM structuur op zijn kop?
offtopic:
Vind je dit ook een interessante feature. Druk dan op
, hoe meer plusjes, hoe eerder de feature kan worden geïmplementeerd. Zie ook: Meest gewaardeerde feature requests.
Vind je dit ook een interessante feature. Druk dan op

offtopic:
ps. Ik heb de search gebruikt, maar kon geen topic vinden die hierover ging. Als het toch al een keer geopperd is, dan sorry.
ps. Ik heb de search gebruikt, maar kon geen topic vinden die hierover ging. Als het toch al een keer geopperd is, dan sorry.