Ik wil graag enorm veel bestanden overzetten van een laptop en nog een pc naar mijn andere hoofd pc. Dit deed ik voorheen met een usb stick maar ik hoorde op m'n werk dat je ook gewoon een USB kabel kunt gebruiken en dan de ene kant van de usb kabel in de pc steekt en de andere kant, ja je raadt 't al, in de andere pc steekt en zo bestanden kunt overzetten.
A klopt dit?
B Welke usb kabel dien ik hiervoor te kopen, want er zijn verschillende hoorde ik al (transfer en nog iets) Ik heb op 2 pc's trouwens zowel usb 3.1 gen 2 Type A als usb 3.1 gen 2 Type C en de derde laptop heeft alleen usb 2.0. Alle apparaten draaien Windows 10.
ps: graag dus advies over welke usb kabel 't beste geschikt is mocht dit überhaupt kunnen en niet over netwerkkabels beginnen of cloud aub :-)
Alvast mijn hartelijke dank!!
A klopt dit?
B Welke usb kabel dien ik hiervoor te kopen, want er zijn verschillende hoorde ik al (transfer en nog iets) Ik heb op 2 pc's trouwens zowel usb 3.1 gen 2 Type A als usb 3.1 gen 2 Type C en de derde laptop heeft alleen usb 2.0. Alle apparaten draaien Windows 10.
ps: graag dus advies over welke usb kabel 't beste geschikt is mocht dit überhaupt kunnen en niet over netwerkkabels beginnen of cloud aub :-)
Alvast mijn hartelijke dank!!