Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Hey, ik heb mijn macbook deze week een paar keer laten vallen en nu is het scherm een beetje kapot. Hij werkt verder nog prima voor internet en zo maar gamen gaat niet meer(eigenlijk sowieso bijna niet op een macbook) Ik wilde al langer een gaming laptop kopen en nu lijkt me een goed moment.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?

Ik wil hem vooral voor gamen gebruiken. Ik speel op dit moment alleen league of legends maar wil ook weer andere games zoals call of duty gaan spelen.

Wat mag je laptop gaan kosten?

Maximaal 1300 euro.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)

Nee, daar heb ik mijn macbook nog voor.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?

Niet per se, maar ik heb wel al een paar laptops gevonden. Ik twijfel nog tussen de volgende;

Dell Inspiron 15 7000 Gaming (1199,-)

HP Omen 15-ax225nd Gaming (1199,-)

Welke is beter? Of heeft iemand nog andere suggesties? Ik hoor het graag! :)

Alle reacties

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
Dit is een mooie (als hij tenminste nog in de aanbieding is icm de genoemde kortingscode van 200 euro, mijn VPN-verbinding doet vreemd en veel sites wil hij momenteel niet openen)
https://www.alternate.nl/...ge.html?articleId=1297768

17" 6th gen i7 maar wel GTX 1060, waarmee je ook recente spellen op hele hoge settings kan spelen.

Maar al wil je recente spellen op redelijk hoge settings spelen, en is je budget beperkt, zou ik op zoek gaan naar een laptop met een 970M of 1050 Ti GPU.
980M of 1060+ GPU als je ook spellen die over 2 jaar uitkomen nog op hoge settings wil spelen, maar die vind je nauwelijks voor max 1300 euro

We kunnen met allerlei opties komen, maar beter/sneller/mooier is altijd duurder, terwijl je eerst bij jezelf te rade moet gaan wat je er precies mee wilt doen en of je op extreem hoge settings wil kunnen spelen of minder ook goed is

LoL eist niet zoveel en weet niet welke Call of Duty of andere nieuwe spellen je zou willen spelen, want zuiver voor LoL of oudere (lees: 2 jaar of oudere Call of Duty's) voldoet een gaming laptop van ca 1000 euro ook prima zelfs nog op vrij hoge settings.

Zelf game ik nu al jaren op een ASUS met kappotte GPU, maar de onboard Intel Graphics HD kan op zich ook wel overweg met oude spellen op welliswaar lage settings. Nieuwe spellen willen echter niet, maar hadden met de oorspronkelijke GPU (650M) wel redelijk kunnen draaien

[ Voor 3% gewijzigd door Metaalhoofd op 17-02-2017 13:02 ]

Star Citizen Referral Code

• atvokado
Mijn macbook scherm is verslechterd sinds het starten van dit topic, dus ben ik op zoek gegaan naar een goede laptop met een hoger budget. Heb net de Dell XPS 15 i7 256 GB SSD configuratie besteld. Niet per se een gaming laptop(dat was ook niet meer de focus) maar gamen moet opzich prima kunnen. Ik ben benieuwd!

• Voyarch
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09:16
Heb je nou een GTX 960M gehaald met dat budget..?

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:00
Meh... had je beter die acer kunnen kopen met die gtx 1050 voor € 1050,-

• atvokado
Voyarch schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:06:
Heb je nou een GTX 960M gehaald met dat budget..?
Alle configuraties hebben de 1050

[ Voor 6% gewijzigd door atvokado op 20-02-2017 20:01 ]

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
powerboat schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:40:
Meh... had je beter die acer kunnen kopen met die gtx 1050 voor € 1050,-
Welke Acer? Ik zie hier geen enkele post over een Acer, dus hoe moet TS weten welke je bedoelt. Misschien dat TS Acer niet degelijk genoeg vind of dat 'die' Acer bepaalde dingen niet heeft die TS belangrijker vindt.

Over het algemeen zijn DELL's degelijke laptops. 960m lijkt me ook wat 2015, maar gezien de spellen die hij wil spelen nog steeds ruim voldoende.

Star Citizen Referral Code

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:00
Metaalhoofd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:57:
[...]

Welke Acer? Ik zie hier geen enkele post over een Acer, dus hoe moet TS weten welke je bedoelt. Misschien dat TS Acer niet degelijk genoeg vind of dat 'die' Acer bepaalde dingen niet heeft die TS belangrijker vindt.

Over het algemeen zijn DELL's degelijke laptops. 960m lijkt me ook wat 2015, maar gezien de spellen die hij wil spelen nog steeds ruim voldoende.
Sorry was ervan uit gegaan dat TS het artikel van een paar dagen geleden had gelezen |:(
reviews: Acer Aspire VX-591G: gamelaptop met GTX 1050 voor 1050 euro

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:08
Pagina: 1