Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor school en alledaags werk (Lenovo Ideapad 310?)

Pagina: 1
Acties:

• J.Gronkjaer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-07-2024
Beste allemaal,

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben voor mijn zusje opzoek naar een goede laptop waar zij de komende jaren haar schoolwerk op kan doen. De laptop hoeft geen zware progammas te draaien zover als ik weet, enkel het standaard MS office pakket. Wel verwacht ik van de laptop dat die alles snel kan draaien en dit in de komende tijd ook blijven kunnen doen. Windows 10 staat vast, tevens als een i5 processor en bij voorkeur een SSD (een extra HDD zo een bonus zijn).

Wat is je budget?
€500 - €650

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Enigszins, voorkeur voor een laptop van 15,6 inch of kleiner.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eigenlijk niet. Ik werk zelf met een HP probook, zelf destijds met een goede aanbieding voor een goede prijs kunnen aanschaffen. Maar binnen het budget wordt het lastig om een HP laptop te vinden die aan de criteria voldoet lijkt me.

Zelf uitgekomen op de Lenova Ideapad 310 (i5, 8gb, ssd + hdd) : https://www.amazon.de/Len...=1-5&keywords=laptop&th=1 (Geen idee of laptop enkel in Duitsland leverbaar is, woon zelf in Duitsland dus is geen probleem)

Voldoet qua hardware eigenlijk aan alle voorwaarden, ben zodoende benieuwd of iemand ervaring heeft met de Ideapad 310 of recente Lenovo laptops? Of wellicht heeft iemand andere suggesties.

Ik ben benieuwd, alvast bedankt ;)

[ Voor 73% gewijzigd door J.Gronkjaer op 17-02-2017 10:59 ]

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:28
pricewatch: Asus ZenBook UX310UA-FC329T deze raad ik persoonlijk aan lichtgewicht (dus makkelijk meenemen), nieuwste i5 eventueel mogelijk om het RAM aan te vullen tot 8GB of meer.

Verder kan je hier nog zoeken: categorie: Laptops of er iets tussen zit.

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Gaat die laptop van amazon.de geen Qwertz toetsenbord hebben? Of is dat geen probleem?

• J.Gronkjaer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-07-2024
Klop inderdaad, wel een minpunt maar is puur gewenning.

Die Asus is opzich een goede optie maar gaat wat buiten het budget, mede ook omdat ik er dan nog een extra hdd in wil zetten + extra RAM.

Bedankt in ieder geval!