Beste Tweakers,
Ik ben voor mijn moeder op zoek naar een nieuw los toestel, in verband met het aflopen van haar abonnement. Ze maakt nu nog gebruik van de Samsung S5 Mini, op zich zijn er niet heel erg veel eisen behalve dat het weer een Android toestel wordt, weinig bloatware het liefste en aangezien ze graag foto's maakt wel een goede camera. Daarnaast moet het toestel het liefste weer minimaal 2 jaar meegaan.
Daarnaast is gebruiksgemak ook erg belangrijk, dus een fijne interface.
Wat is je budget?
Het budget is tussen de 200-450 euro.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ze is zelf erg te spreken over Samsung, maar ik denk persoonlijk dat er andere toestellen zijn die meer kwaliteit voor de prijs bieden.
De telefoons waar ik al aan heb gedacht:
- Nieuwe Samsung A5 of A3.
- Wileyfox modellen.
- Oneplus eventueel.
- Sony Experia X serie.
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag zou ik wat meer eventuele ervaringen over de toestellen horen, eigenlijk is een goede camera het belangrijkste punt. Wie heeft er eventueel nog andere tips?
Bij voorbaat dank!
Ik ben voor mijn moeder op zoek naar een nieuw los toestel, in verband met het aflopen van haar abonnement. Ze maakt nu nog gebruik van de Samsung S5 Mini, op zich zijn er niet heel erg veel eisen behalve dat het weer een Android toestel wordt, weinig bloatware het liefste en aangezien ze graag foto's maakt wel een goede camera. Daarnaast moet het toestel het liefste weer minimaal 2 jaar meegaan.
Daarnaast is gebruiksgemak ook erg belangrijk, dus een fijne interface.
Wat is je budget?
Het budget is tussen de 200-450 euro.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ze is zelf erg te spreken over Samsung, maar ik denk persoonlijk dat er andere toestellen zijn die meer kwaliteit voor de prijs bieden.
De telefoons waar ik al aan heb gedacht:
- Nieuwe Samsung A5 of A3.
- Wileyfox modellen.
- Oneplus eventueel.
- Sony Experia X serie.
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag zou ik wat meer eventuele ervaringen over de toestellen horen, eigenlijk is een goede camera het belangrijkste punt. Wie heeft er eventueel nog andere tips?
Bij voorbaat dank!