Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:45
Hallo Tweakers,

Ik heb hier een nieuwe Samsung S5 mini waar ik tijdens het bellen gewoon helemaal niets hoor.

Als ik hem tijdens het bellen op luidspreker zet hoor ik het gesprek wel :?

Is nu de speaker kapot of is er nog iets anders mogelijk :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Grolsch schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 07:44:
Is nu de speaker kapot of is er nog iets anders mogelijk :?
Dat is een optie, er kan ook veel stof inzitten waardoor je simpelweg niks hoort.

Maar wat heb je zelf al gezocht, gevonden en gedaan? Op tweakers is het wel de bedoeling om om eerst wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Het lijkt me sterk dat in een hagelnieuwe telefoon vers uit de doos stof in zit :?

En wat kan ik nog meer proberen en/of zoeken :?

Ik heb gezocht op google en gezocht op Tweakers maar ik kom geen oplossing voor dit probleem tegen.

Volgens mij kan ik ook weinig verkeerd doen aan bellen behalve het volume niveau controleren (check).

Ook kan ik met het commando *#0*# e.e.a. testen, waaronder de speaker, maar dit is volgens mij de "externe" speaker en niet het luisterspeakertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Grolsch schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:49:
Het lijkt me sterk dat in een hagelnieuwe telefoon vers uit de doos stof in zit :?

Ik heb gezocht op google en gezocht op Tweakers maar ik kom geen oplossing voor dit probleem tegen.

Volgens mij kan ik ook weinig verkeerd doen aan bellen behalve het volume niveau controleren (check).

Ook kan ik met het commando *#0*# e.e.a. testen, waaronder de speaker, maar dit is volgens mij de "externe" speaker en niet het luisterspeakertje
Ik zou eens rustig terug gaan naar de winkel en je probleem daar uitleggen ipv hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Grolsch schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:49:
Als het een hagelnieuwe telefoon is, zou ik er gewoon mee terug gaan. De speaker dient gewoon te werken.

offtopic:
Overigens vraag ik me wel af waarom je nu nog een toestel zou kopen dat al bijna 3 jaar oud is, of is die 2e hands nieuw?

Ik kan helaas niet ruiken dat je al gezocht hebt op Tweakers en Google, aangezien je dat niet vermeld in je topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Momus schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:50:
[...]

Ik zou eens rustig terug gaan naar de winkel en je probleem daar uitleggen ipv hier.
rens-br schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:11:
[...]

Als het een hagelnieuwe telefoon is, zou ik er gewoon mee terug gaan. De speaker dient gewoon te werken.
Gekocht via internet, dus dat wordt een RMA procedure.
offtopic:
Overigens vraag ik me wel af waarom je nu nog een toestel zou kopen dat al bijna 3 jaar oud is, of is die 2e hands nieuw?
Gekocht voor een medewerker die niet zo veeleisend is. Het is een leuk toestel voor een leuke prijs :)
[...]

Ik kan helaas niet ruiken dat je al gezocht hebt op Tweakers en Google, aangezien je dat niet vermeld in je topic.
Dus bij elke vraag op Tweakers moet er "default" vermeld worden dat er is gezocht op google en Tweakers :? lijkt mij toch de standaard procedure :+

Ik dacht dat ik misschien iets over het hoofd zag, maar ik kan niet bedenken wat, vandaar dat ik mijn vraag hier stelde.

Bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Grolsch schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:00:
Gekocht via internet, dus dat wordt een RMA procedure.
Dat denk ik inderdaad ook.
Gekocht voor een medewerker die niet zo veeleisend is. Het is een leuk toestel voor een leuke prijs :)
offtopic:
Voor 250 euro zijn er een stuk leukere toestellen te koop dan de S5 mini, maar goed dat is een andere discussie.
Dus bij elke vraag op Tweakers moet er "default" vermeld worden dat er is gezocht op google en Tweakers :? lijkt mij toch de standaard procedure :+
offtopic:
Helaas niet. Veel (nieuwe) gebruikers hebben niks gedaan en gooien hier alleen de vraag neer. Het is ook niet voor niets dat we al enige tijd een standaard template hebben bij 'vraag' topics:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qS34a7HgxbLCh4XeeQZZtETk/medium.png

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 17-02-2017 12:06 ]

Pagina: 1