Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Email automatisch openen, wachten en link kliken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 08:00

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik wil in een test wat uitproberen betreffende zekerheid. Hiervoor heb ik een virtuele Windows 7 Machine geïnstalleerd. Wat ik nu wil is dat er een mailprogramma automatisch de mails opent, vervolgens de links in de mail klikt. Hierna de Mails verwijdert.

Jaja ik weet :+

Mailprogramma wat ik wil gebruiken zou dit dus moeten uitvoeren. Hierbij maakt het mij niet uit wat voor programma het is, als het maar op W7 draait. Eventueel wil ik deze test ook nog uitvoeren op een W10 en XP machine.

Het mailaccount is idd een fake account wat over mijn mailserver loopt. Dus niet mijn eigen account.

Google geeft mij helaas geen passende oplossing. Wel hoe ik mails zou kunnen openen, maar met het klikken op de links kom ik niet verder.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Alle reacties

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:30

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Aan de slag met WinAutomation. :)

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ehh Ja, 249 Dollar. Ik weet niet of tijd van de test versie voldoende is.

Maar dat geeft me wel weer een idee om te zoeken.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Autoit zou het kunnen afaik kan/kon je met tab door de links in een email springen in outlook, geen muis nodig automatiseert makkelijker

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:17
Kun je dit niet scripten in python? Of gewoon een webmail client waar je tegenaan gaat praten? Je kunt natuurlijk ook met visual basic in Outlook aan de gang gaan.

[ Voor 26% gewijzigd door heintjeput op 17-02-2017 08:25 ]

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Als ik python zou kunnen eventueel wel. Heb ik echter nog nooit mee gewerkt.

Ik heb nu AutoHotKey als test geïnstalleerd. Dit blijk een goed alternatieve te zijn voor WinAutomation.

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 16:55
Met Powershell zou dit ook moeten kunnen. Zij het via Outlook (COM object aanmaken) of gewoon op een andere manier de mail ophalen, parsen (simpelweg de <a href> tags opzoeken) en dan via bv een InternetExplorer COM object de link openen.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Killah_Priest schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:21:
Met Powershell zou dit ook moeten kunnen. Zij het via Outlook (COM object aanmaken) of gewoon op een andere manier de mail ophalen, parsen (simpelweg de <a href> tags opzoeken) en dan via bv een InternetExplorer COM object de link openen.
Dat ja. Een mailprogramma met GUI moet je niet willen gebruiken. Mail is volledig geautomatiseerd op te halen en verwerken, in de favoriete scripttaal.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1