Wijziging User Review [Speeddragon][sleepwalker73]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10 16:59
Ik had een laptop te koop staan op vraag en aanbod. Waar ik de eerste reactie van een andere user om 22:08 van binnen heb gehad en waar ik om 22:37 een reactie naar heb gestuurd dat diegene zijn bod prima was en als diegene het geld over had gemaakt de koop wat mij betreft rond was. Toen ben ik naar bed gegaan.

Om 1:14 heeft sleepwaker73 mij een bericht gestuurd met daarin:

Hallo voor €45 incl verzenden is i verkocht.

gr, XXXX

Toen ik vanochtend wakker werd stond het geld van de eerst geinteresseerde al op mijn rekening en heb ik sleepwalker73 bericht dat de laptop net verkocht was en heb ik hem bedankt voor zijn interesse.

Toen kreeg ik daarna de vraag of de laptop was verkocht aan een ander waarna ik dit bevestig en hem heb verwezen naar mijn vorige bericht.

De reactie daarop was:
"Waarom krijg dan een bericht dat voor €45 verkocht aan mijn?'

En daarbij gelijk een slechte beoordeling, die ook nog eens is ingevuld op een aantal punten die (mocht sleepwaker73 wel gelijk hebben) er niet eens toe doen.

Buiten het feit dat ik vind dat het nergens op slaat aangezien ik hem nooit iets heb toegezegd of heb beloofd, volgens mij leest hij zijn eigen bericht alsof dat van mij komt, krijg ik niet eens fatsoenlijk de kans het uit te leggen maar meteen een slechte beoordeling. Dit gaat natuurlijk nergens over. En zou deze beoordeling ook graag gewoon helemaal verwijderd zien omdat er niets was om te beoordelen..

Ik vind het erg jammer dat ik nu een slechte beoordeling heb staan die nergens over gaat terwijl ik juist altijd mijn best doe dit soort zaken netjes te laten verlopen. Ik hoop dat ik nu niet teveel vertel in het topic gezien de nieuwe beleidsregels maar ik baal er gewoon echt even van. Ik zal sleepwalker73 op de hoogte brengen van het topic.

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Beoordeling bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.