Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 886633

Topicstarter
Beste helpdesk,

Ik ben ten einde raad, vorige week heeft mijn zoon (nu 14) een nieuwe telefoon uitgezocht van de kinderbijslag de type samsung galaksy 6s ED-GE

Bij het openmaken ontdekte mijn zoon direct dat de zijkant helemaal krom geslagen was aan beide kanten. Het scherm doet het wel gewoon maar het is helemaal krom, ik denk dat er hier sprake is van een productie fout want het lijkt net alsof de telefoon tussen een bankschroef heeft gezeten aan allebei de zijkanten. Het midden van het scherm is wel recht.

Wij met samsung gebeld en samsung medewerker zegt dat dit komt door drukschade/stootschade/valschade door de gebruiken, terwijl de kromme telefoon (zeikanten) al in de verpakking zat.

Man lief kwam om het idee om het toestel wellicht in deze dagen tussen de bankschroef te leggen en te proberen het scherm aan allebei de zeikanten weer mooi recht te krijgen, maar wij beiden hebben hier geen ervaring mee. Heeft iemand ervaring mee hoe we de randen weer recht krijgen ?

Heb ook op google gezocht en daar zie ik ook veel plaatjes waarbij de telefoonkrom geslagen is, ik denk dat dit een massale productie fout is van samseng.

Nog meer mensen hebben dit probleem ook op google staat er vol mee kromgeslagen schermen https://www.google.nl/sea...AUICCgB&biw=2844&bih=1082

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 886633 op 16-02-2017 23:56 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k_ers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:43
Dit ga je niet menen....
Het is een edge telefoon...
Verdiep je in de telefoon voordat je hem uitzoekt, dit is normaal bij deze telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:50
Hhh. Ik begreep eerst dat het toestel zelf krom/scheef is, maar na je eerste opmerking :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:01

St@m

@ Your Service

Dus...

En beste helpdesk ook nog :D

Mooie troll

[ Voor 79% gewijzigd door St@m op 17-02-2017 08:06 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:32

kraats

Ik rol

You had me at 'helpdesk' ;)

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-05 08:26
Rofl...

*pakt doekjes om koffie van scherm te vegen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:04
In je hoofd klonk dit vast een stuk leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.
Anoniem: 886633 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:55:
Heb ook op google gezocht en daar zie ik ook veel plaatjes waarbij de telefoonkrom geslagen is, ik denk dat dit een massale productie fout is van samseng.
Het is inderdaad 'massale productie', maar geen fout, want dit is bewust gedaan.

Het 'Edge' achtervoegsel bij de Samsung toestellen wil zeggen dat ze gekromde randen hebben, wat jou S6 Edge heeft is dus volkomen normaal.
Man lief kwam om het idee om het toestel wellicht in deze dagen tussen de bankschroef te leggen en te proberen het scherm aan allebei de zeikanten weer mooi recht te krijgen, maar wij beiden hebben hier geen ervaring mee. Heeft iemand ervaring mee hoe we de randen weer recht krijgen ?
Als je het toestel volledig wil slopen én de garantie wilt kwijtraken zou ik dit zeker doen. Anders moet je gewoon je Edge toestel ruilen voor een normale S6 als je de kromme randjes niks vind.

Om verdere (flauwe) reacties te voorkomen gaat op dit topic in ieder geval een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.