Vraag

Anoniem: 886603

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb recent een Samsung A3 (2016). Daar heb ik via de computer muziek opgezet. Deze muziekbestanden had ik op de computer allemaal de naam van de titel gegeven.

Bij het overzetten van de computer naar de telefoon is de naam van de muziekbestanden gewijzigd in bij voorbeeld Track 4 i.p.v. de titel. Als ik de telefoon weer aansluit op de computer en de muziek map van de telefoon, in de verkenner van de computer, opent, zie ik, op de computer, weer de juiste naam van de muziekbestand terwijl ik op de telefoon dan Track 4 ziet.

Wie weet hoe dit kan?

Mijn tweede vraag is; hoe kan ik op de telefoon een naamwijzing van een muziekbestand in een afspeellijst?

Ria

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Op tweakers is het wel de bedoeling om eerst wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent. Wat heb je dus zelf al gezocht, gevonden en gedaan?

Ik verwacht eerlijk gezegd dat je ID3Tags niet goed staan. De bestandsnaam kan dan wel goed zijn, maar de meeste muziek spelers halen hun informatie uit de ID3Tags.

Daarbij denk ik ook niet dat het mogelijk is om direct vanuit je muziekspeler dit aan te passen en zul je dit via de computer moeten doen met bijvoorbeeld MP3tag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:10
rens-br schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:49:
Welkom op tweakers.

Op tweakers is het wel de bedoeling om eerst wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent. Wat heb je dus zelf al gezocht, gevonden en gedaan?

Ik verwacht eerlijk gezegd dat je ID3Tags niet goed staan. De bestandsnaam kan dan wel goed zijn, maar de meeste muziek spelers halen hun informatie uit de ID3Tags.

Daarbij denk ik ook niet dat het mogelijk is om direct vanuit je muziekspeler dit aan te passen en zul je dit via de computer moeten doen met bijvoorbeeld MP3tag.
niet vanuit de player, maar wellicht wel met een andere app: https://play.google.com/store/search?q=mp3%20tag%20editor

Strava