Helaas is onze samsung tab2 gesneuveld, maar gelukkig gedekt door de verzekering.
Nu ben ik op zoek naar 1 (of 2) nieuwe tablets.
Het budget door de verzekering is 200,- maar ben bereid wat bij te leggen.
Het is voornamelijk bedoeld voor de kinderen.
Ikzelf gebruik de tablet niet zo vaak maar, maar meer mn note3 (ja ja erg verouderd, maar doet het prima)
Zelf zal ik hem nog wel gebruiken tijdens de F1 voor de livetiming.
Voor de kinderen is het erg belangrijk dat ie het in de auto doet. Filmpje (op de sd card), netflix en youtube. Mss een spelletje.
We hebben ook een ipad2, maar door het gebrek aan zelf filmpjes erop zetten. Ik kan maar niet overweg met apple. Niets voor in de auto in het buitenland. In Nederland werkt het prima met netflix enzo.
7 of 10" maakt niet zo uit. Maar als ik er 1 koop, dan wordt het sowieso 10".
Zelf kom ik steeds uit bij Samsung. Van andere merken kan ik weinig (positieve) reviews vinden.
Bij een samsung tab e krijg ik weer twijfel ivm android 4.4.
4 jaar geleden voor de kinderen via ali express 2 tablets besteld, maar zijn enorm tegengevallen. Laden via USB gaat al niet meer en ze zijn snel leeg.
Wie heeft voor mij ideeen / tips?
Belangrijk is iig dat er veel films op kunnen worden gezet / sd card
Budget 250,- (max 300,-)
Mini jack
Laden met micro usb, niet zo gek ding als op de tab2
Nu ben ik op zoek naar 1 (of 2) nieuwe tablets.
Het budget door de verzekering is 200,- maar ben bereid wat bij te leggen.
Het is voornamelijk bedoeld voor de kinderen.
Ikzelf gebruik de tablet niet zo vaak maar, maar meer mn note3 (ja ja erg verouderd, maar doet het prima)
Zelf zal ik hem nog wel gebruiken tijdens de F1 voor de livetiming.
Voor de kinderen is het erg belangrijk dat ie het in de auto doet. Filmpje (op de sd card), netflix en youtube. Mss een spelletje.
We hebben ook een ipad2, maar door het gebrek aan zelf filmpjes erop zetten. Ik kan maar niet overweg met apple. Niets voor in de auto in het buitenland. In Nederland werkt het prima met netflix enzo.
7 of 10" maakt niet zo uit. Maar als ik er 1 koop, dan wordt het sowieso 10".
Zelf kom ik steeds uit bij Samsung. Van andere merken kan ik weinig (positieve) reviews vinden.
Bij een samsung tab e krijg ik weer twijfel ivm android 4.4.
4 jaar geleden voor de kinderen via ali express 2 tablets besteld, maar zijn enorm tegengevallen. Laden via USB gaat al niet meer en ze zijn snel leeg.
Wie heeft voor mij ideeen / tips?
Belangrijk is iig dat er veel films op kunnen worden gezet / sd card
Budget 250,- (max 300,-)
Mini jack
Laden met micro usb, niet zo gek ding als op de tab2