• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:24
Helaas is onze samsung tab2 gesneuveld, maar gelukkig gedekt door de verzekering.

Nu ben ik op zoek naar 1 (of 2) nieuwe tablets.

Het budget door de verzekering is 200,- maar ben bereid wat bij te leggen.

Het is voornamelijk bedoeld voor de kinderen.
Ikzelf gebruik de tablet niet zo vaak maar, maar meer mn note3 (ja ja erg verouderd, maar doet het prima)
Zelf zal ik hem nog wel gebruiken tijdens de F1 voor de livetiming.

Voor de kinderen is het erg belangrijk dat ie het in de auto doet. Filmpje (op de sd card), netflix en youtube. Mss een spelletje.
We hebben ook een ipad2, maar door het gebrek aan zelf filmpjes erop zetten. Ik kan maar niet overweg met apple. Niets voor in de auto in het buitenland. In Nederland werkt het prima met netflix enzo.

7 of 10" maakt niet zo uit. Maar als ik er 1 koop, dan wordt het sowieso 10".

Zelf kom ik steeds uit bij Samsung. Van andere merken kan ik weinig (positieve) reviews vinden.
Bij een samsung tab e krijg ik weer twijfel ivm android 4.4.
4 jaar geleden voor de kinderen via ali express 2 tablets besteld, maar zijn enorm tegengevallen. Laden via USB gaat al niet meer en ze zijn snel leeg.

Wie heeft voor mij ideeen / tips?
Belangrijk is iig dat er veel films op kunnen worden gezet / sd card
Budget 250,- (max 300,-)
Mini jack
Laden met micro usb, niet zo gek ding als op de tab2

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

De Pricewatch al gebruikt?

Als je daar gewoon je wensen invult blijft er vanzelf een selectie over. Dan is het een kwestie van smaak en eventuele reviews opzoeken en je bent klaar.

Bijvoorbeeld: categorie: Tablets

[ Voor 44% gewijzigd door Brummetje op 16-02-2017 20:16 ]

• p.d.akkerman
Zo heb ik ook gezocht. Maar van de meeste zijn er 4 of minder prijzen bekend. En vaak nog minder reviews.

Ook als ik deze zoek actie doe
categorie: Tablets

Dan zie ik veel onbekende merken.
Zijn er mensen hier die daar ervaring mee hebben.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
p.d.akkerman schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:11:
Helaas is onze samsung tab2 gesneuveld, maar gelukkig gedekt door de verzekering.

Nu ben ik op zoek naar 1 (of 2) nieuwe tablets.

Het budget door de verzekering is 200,- maar ben bereid wat bij te leggen.

Het is voornamelijk bedoeld voor de kinderen.
Ikzelf gebruik de tablet niet zo vaak maar, maar meer mn note3 (ja ja erg verouderd, maar doet het prima)
Zelf zal ik hem nog wel gebruiken tijdens de F1 voor de livetiming.

Voor de kinderen is het erg belangrijk dat ie het in de auto doet. Filmpje (op de sd card), netflix en youtube. Mss een spelletje.
We hebben ook een ipad2, maar door het gebrek aan zelf filmpjes erop zetten. Ik kan maar niet overweg met apple. Niets voor in de auto in het buitenland. In Nederland werkt het prima met netflix enzo.

7 of 10" maakt niet zo uit. Maar als ik er 1 koop, dan wordt het sowieso 10".

Zelf kom ik steeds uit bij Samsung. Van andere merken kan ik weinig (positieve) reviews vinden.
Bij een samsung tab e krijg ik weer twijfel ivm android 4.4.
4 jaar geleden voor de kinderen via ali express 2 tablets besteld, maar zijn enorm tegengevallen. Laden via USB gaat al niet meer en ze zijn snel leeg.

Wie heeft voor mij ideeen / tips?
Belangrijk is iig dat er veel films op kunnen worden gezet / sd card
Budget 250,- (max 300,-)
Mini jack
Laden met micro usb, niet zo gek ding als op de tab2
Dat je alleen Samsung tegenkomt zal aan jezelf liggen. Er zijn talloze prima tablets op de markt.

Kijk eens naar een Asus Zenpad bijvoorbeeld. Prima tablets voor een prima prijs.

De echt onbekende merken zou ik wat voorzichtig mee zijn. Die zullen waarschijnlijk nooit een update ontvangen.

Valt me op dat er bijna helemaal geen bekende merken in je overzicht staan? :s
Probeer mijn aangepaste versie eens: categorie: Tablets

Zoals je ziet heb ik de selectie mbt OS omgedraaid. Wil je een bepaalde Android versie niet dan zet je dat vinkje ook nog even aan.

[ Voor 53% gewijzigd door Gadgeteer op 23-02-2017 15:25 ]

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 22:21
Sowieso geen Tab E bestellen. Als je bij Samsung wilt blijven kijk dan naar de Tab A en wel de 2016 versie. https://www.wehkamp.nl/Zo...rpp=24&Blocks=0&View=Grid

• p.d.akkerman
Zelf ook enigszins voor de tab A gekozen.

Met de keuze 1 of 2. Of eigenlijk 1 goede of 2 minder goede lees B-keus en het vooruitzicht op ook data in het buitenland van 1 juni. Is het niet slim om voor 2 minder goede tablets te gaan.

Tot 1 juni lenen we een 2e tablet voor onderweg in het buitenland.
Pagina: 1