Toon posts:

OC-Shop gaat PK-OCK7 verkopen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zag vandaag in de news sectie van de oc-shop.nl site dat ze de PK-OCK7 gaan verkopen!

Dit apparaatje kan perfect zijn voor gebruikers van de A7M266 die hun multiplier (in ieder geval niet zonder solderen) niet kunnen veranderen...

Voor degene die niet weten wat de PK-OCK7 is kijk eventjes op:
http://www.tweakers.net/nieuws/16744

Verwijderd

Bijna iedereen zal het wel in zijn BIOS kunnen veranderen.

Verwijderd

Uhh ja,
alleen kan je daarmee nog steeds de Vcore niet aanpassen. Dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zei toch dat dit interessant is voor A7M266 gebruikers?! Op dat board kan je de multiplier niet veranderen zonder eerst je mobo om te solderen! LEZEN aub...

Verwijderd

Eigenlijk ook nog wel een leuk ding als je de haakjes van je socket af hebt gebroken :)
Dan hoef je tenminste niet gelijk een nieuw mobo te kopen, maar kun je met deze oplossing weer een redelijke zware koeler installeren...

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 14:25 schreef Pierce21 het volgende:
Ik zei toch dat dit interessant is voor A7M266 gebruikers?! Op dat board kan je de multiplier niet veranderen zonder eerst je mobo om te solderen! LEZEN aub...
Dat heb ik gelezen. Maar zoals ik zei bijna iedereen kan het al in zijn BIOS veranderen.

Verwijderd

Dit stond al een tijdje bij hun op de site hoor! ;)
Het enige vreemde vind ik dat ze onlangs een behoorlijke tijd dicht zijn geweest om de site van een ander uiterlijk te voorzien, ze zouden verhuizen naar een groter pand (nergens op de site staat trouwens waar dat is) en tevens zou er een vernuftig bestel- cq. voorraadsysteem worden ingevoerd. Tot op heden heb ik daar weinig van gemerkt, ze zijn gewoon lang dicht geweest en er is blijkbaar weinig veranderd. Of heeft OC-shop iets te maken met Nedcool ofzo? Die toko is namelijk ook al geruime tijd niet meer te bereiken net nu ik eens wat spullen wil gaan aanschaffen (zijn ze failliet of heeft OC-shop ze misschien in de tussentijd overgenomen -> mogelijk reden voor sluiting OC-shop recentelijk?).

Misschien dat er iemand van OC en/of Nedcool wat kan ophelderen of weet iemand hier meer van????

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 14:33 schreef PsyFlux het volgende:
Eigenlijk ook nog wel een leuk ding als je de haakjes van je socket af hebt gebroken :)
Dan hoef je tenminste niet gelijk een nieuw mobo te kopen, maar kun je met deze oplossing weer een redelijke zware koeler installeren...
*Reutel*
Zoals altijd op zoek naar praktische oplossingen.. ;)

Ik vraag me alleen hoe je met 't afbreken van de socket haakjes, de CPU heel hield.

:P

Lezen is dus echt moeilijk..?

Mhh wat OC-SHOp aankondigde was een samenwerking.. en nieuwe voorraad.

De Lian LI kasten zijn weer op voorraad !! :9~

Verwijderd

Die Lian Li zag ik ook staan ja, ik denk dat ik voor zo'n kastje ga. Ziet er wel erg cool uit hoor :9~

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

euhm
alleen de tempmeting klopt dan toch niet?
want de sensor is toch onderin de socket?

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 10:38

lange

Boom Boom?

als ik nou zo'n ding ga gebruiken op mijn mobo (msi k7tpro2a dus ik kan gewoon in m'n bios de boel aanpassen)en ik ga dan in m'n bios het voltage veranderen werkt dat dan? en hoe zit het met een voltage mod, die blijven toch ook gewoon werken?
(ik heb nl een beetje ruzie met de potlood streepjes dus wil ik dit wel eens proberen).
thnx alvast.

Verwijderd

Dat met die temp sensor vink wel een scherpe ja.. :) Geen idee.

En ik dacht dat je gewoon nog steeds die potloodstreepjes moest zetten hoor.
Pagina: 1