Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muis software word niet herkent maar doet het wel

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
de software van mijn muis herkend de muis niet maar doet het wel ik kan dus de scroll functie en extra knoppen niet gebruiken ook reageert het niet lekker.

ik heb meteen een nieuwe muis gehaald en jawel hetzelfde probleem hij werkt maar de software herkend de muis niet

is dit een bekend priobleem? ik heb al wat zitten zoeken maar kan niks vergelijkbaars vinden

Relevante software en hardware die ik gebruik
logitech mx518
trust gxt 158
moederbord msi pc mate b150

mvg Ricardo

ps ik had ook een nieuw trust toetsenbord gehaald en daarbij als ik een toets indruk en mijn muis beweeg tegelijk krijg ik lag en een soort robot geluid bij mijn oude toetsenbord gebeurd die weer niet. niet zo belangrijk maar wel vreemd.

mijn oude toetsenbord gebruikt geen usb.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2017 16:14 ]

Alle reacties

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11 19:20

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Linux?
Windows?
Mac OS?

Welke versie?
Welke software?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Topicstarter
Windows 7 ultimate 64bit service pack 1

LGS_8.91.48_x64_Logitech
TRUST-GAMING-MOUSE-V1.0.9

Verwijderd

Topicstarter
is er verder nog informatie nodig?

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-11 09:17
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:53:
Windows 7 ultimate 64bit service pack 1

LGS_8.91.48_x64_Logitech
TRUST-GAMING-MOUSE-V1.0.9
Logitech software en een Trust muis? Of lees ik dat verkeerd? Lijkt mij een vreemde combinatie.

Verwijderd

Topicstarter
2 muizen vriend. ik had gelijk een nieuwe besteld omdat ik dacht dat die ze tijd wel had gehad na een aantal jaar. maar daar heb ik dus hetzelfde probleem mee. software herkend de muis niet

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-11 09:17
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 16:05:
2 muizen vriend. ik had gelijk een nieuwe besteld omdat ik dacht dat die ze tijd wel had gehad na een aantal jaar. maar daar heb ik dus hetzelfde probleem mee. software herkend de muis niet
Ten eerste ben ik je vriend niet. Ten tweede ben je zeer onduidelijk. Ten derde: succes.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit gaat nergens heen...

TS, als je op GoT een topic wilt openen vragen we dat je er de moeite voor doet. Jij vraagt immers aan anderen om de tijd te nemen om jou te helpen met jouw problemen. Hier start je met een uitermate karige topicstart en een titel vol spelfouten.
Desondanks willen anderen jou proberen te helpen en vragen door naar relevante informatie die je niet zelf gegeven hebt. In plaats van daar zinnig op in te gaan doe je aggressief ("vriend") en schuif je jouw gebrek aan informatie in onze schoenen. Zo werkt het hier niet. Dicht.

Voor de volgende keer mbt hoe het op dit forum werkt:
Het algemeen beleid

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.