Google maps route naar mijn bedrijf klopt niet

Pagina: 1
Acties:

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-08 17:13
Beste,

Heeft iemand een idee hoe je Google het best kan benaderen betreft hun Maps?
Mijn bedrijfje zit een beetje verscholen achter een grote pand. Nu snap ik heel goed dat Google niet alles kan nameten en kan aangeven waar mijn klanten kunnen parkeren, echter brengt Google ze nu naar een plek waar mijn klanten mij nooit kunnen vinden/zien.

Via instellingen heb ik geprobeerd dit duidelijk aan te geven, maar ik denk dat dit mij niet is gelukt, want Google doet er niets mee.

Iemand een idee of een contactnummertje? Kon deze NIET vinden via Google zelf.
Met vriendelijke groet,
Kx22

• bramassendorp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:47
Als je naar het menu in google maps gaat (3 horizontale streepjes onder elkaar).

Dan kiezen voor "send feedback"

en dan "Edit the map"

Sorry heb alles in het engels.

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-08 17:13
Bedankt heb ik al gedaan, maar voor de routebeschrijving gaan ze het niet veranderen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als de kaart helemaal klopt dan kan men er toch komen, ook als de routeplanners een omweg geeft?

Tussenoplossing: geef je klanten een parkeeradres dat wel goed werkt. Niets raars aan, er zijn legio bedrijven waar het nodig is om te zeggen waar je kunt parkeren. Houd dan wel rekening met andere routeplanners.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:44

Fiber

Beaches are for storming.

Doe eens een linkje...

Ik ken iemand die is 'verhuist' zonder echt te verhuizen. Andere, straat, huisnummer en postcode voor hetzelfde huis. Van de straat achter z'n huis naar de straat er voor...

Wellicht een idee...?

En zoekt men je op bedrijfsnaam (https://goo.gl/maps/9kyLSqFLpbB2) of op adres?

[ Voor 15% gewijzigd door Fiber op 16-02-2017 21:52 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Pazo

Mroaw?

Staat je bedrijfslocatie wel op het juiste punt aangegeven in Maps, of staat dat ook verkeerd?
Je kunt namelijk via Google Mijn Bedrijf de exacte locatie toevoegen. Je moet je registeren, en het moet door Google geverifieerd worden dus kan een weekje duren.

Ons bedrijf zit in bij een ander bedrijf in en stond eerst ook verkeerd in Maps. Maar nu staat de locatie in Google Maps exact op de juiste plaats (zelfs op juiste hoek op het gebouw waar ons kantoor zit).

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Pagina: 1