Voor mijn 2 jaren oude Game PC zoek ik een neuwe Vidkaart.. Het is een MSI X79A-GD45 Plus met een I74930K 16GB en een zware voeding die genoeg was voor 2 x GTX780TI.
1 van de 2 GTX780TI is overleden dus ik wil wat nieuws en BF1 is genial imho

Ik gebruik de PC grotendeels om BF1 mee te spelen en ik wens het liefst op Ultra settings op 3440 x 1440 op 90hz.
Budget is naargelang nodig is om mijn wensen te halen.
Lukt dit me een enkele GTX1080 of moet ik voor SLI gaan? Kan ik beter wachten op de GTX1080TI?
Ik zie op de pricewatch meerdere GTX1080 modellen die meer dan 1700hz klokken, is dit genoeg of maakt het niet zoveel uit voor mijn wensen?
Enfin welke kaart is het beste om nu aan te schaffen of kan ik nog beter even wachten?
Bedankt!
1 van de 2 GTX780TI is overleden dus ik wil wat nieuws en BF1 is genial imho
Ik gebruik de PC grotendeels om BF1 mee te spelen en ik wens het liefst op Ultra settings op 3440 x 1440 op 90hz.
Budget is naargelang nodig is om mijn wensen te halen.
Lukt dit me een enkele GTX1080 of moet ik voor SLI gaan? Kan ik beter wachten op de GTX1080TI?
Ik zie op de pricewatch meerdere GTX1080 modellen die meer dan 1700hz klokken, is dit genoeg of maakt het niet zoveel uit voor mijn wensen?
Enfin welke kaart is het beste om nu aan te schaffen of kan ik nog beter even wachten?
Bedankt!
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"