Vraag

Anoniem: 886383

Topicstarter
Mijn vraag
...
Goed en middag, ik Heb mijn email gesynchroniseerd met mijn pc en dat werkt naar behoren alleen mijn inkomende mail blijft staan ook also ik ze van de pc verwijder. Hoe kan ik instellen dat ze verwijderd worden zodra
Ik de pc email open
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruikt de standaard email app van Samsung. Instellingen sjaan het zelfde als bij mijn vorige samsung en daar warden ze well verwijderd zodra ik mijn email op pc opende
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 886383 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:40:
Mijn vraag
...
Goed en middag, ik Heb mijn email gesynchroniseerd met mijn pc en dat werkt naar behoren alleen mijn inkomende mail blijft staan ook also ik ze van de pc verwijder. Hoe kan ik instellen dat ze verwijderd worden zodra
Ik de pc email open
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruikt de standaard email app van Samsung. Instellingen sjaan het zelfde als bij mijn vorige samsung en daar warden ze well verwijderd zodra ik mijn email op pc opende
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• richardboer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:09
Gezien het best wel grote gebrek aan nuttige gegevens zou ik zeggen dat je waarschijnlijk nu POP3 gebruikt.

De oplossing zou dan ook zijn:
IMAP gebruiken i.p.v. POP3

IMAP synced de gegevens met de server waardoor het op alle devices gesynchroniseerd word.

Richard

Topicstarter
Gebruik inderdaad POP3 en volgens mij ondersteunt mijn provider nog geen IMAP. Maar op mijn Samsung Alpha werkte het wel en de instellingen zijn het zelfde

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op je client zou je een instelling moeten hebben dat de pop3 server de e-mail verwijderd als jij 'm hebt binnengehaald.

• rens-br
  • Laatst online: 19:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Op tweakers is het wel de bedoeling om eerst wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent. Wat heb je dus zelf al gevonden en geprobeerd? De onderstaande vraag staat er namelijk niet voor niets:
Verder is het ook belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem. Geef dus even:
- Provider
- Software versie
- etc.

Daarnaast heb ik je topic even verplaatst van MAA naar AND, aangezien het geen aankoopadvies is.

Topicstarter
Dank je voor de toelichting maar ik dacht dat deze site ook bedoeld is om mensen te helpen!
Ik heb zelf al alle instellingen voor mijn Samsung A3 2016 nagelopen en opnieuw ingesteld en op de pc
heb ik niets veranderd om dat op mijn samsung alpha wel werkte en aangezien het onze zakelijke mailaccounts zijn wil ik wel eerst weten over hoe en wat. Zit nu bij Tele2

• rens-br
  • Laatst online: 19:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 886383 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 13:28:
Dank je voor de toelichting maar ik dacht dat deze site ook bedoeld is om mensen te helpen!
Daar is deze website zeker voor bedoeld. Maar we willen voorkomen dat we een vraag en antwoord forum worden. Daarom verwachten we van gebruikers dat ze eerst zelf wat proberen en zoeken voordat er een topic geopend wordt.
aangezien het onze zakelijke mailaccounts zijn wil ik wel eerst weten over hoe en wat. Zit nu bij Tele2
Zou je van deze zakelijke mailaccounts, je provider / hoster van door kunnen geven? ik kan het mij namelijk niet voorstellen dat ze geen imap ondersteunen.
Pagina: 1