Wijziging User Review - [TheDemonV12] [Loeven]

Pagina: 1
Acties:

• Noob
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-06 22:11
Ik zoek een SSD op V&A. Deze meneer had er eentje aangeboden via PM, tot een akkoord gekomen. Nadat ik niet meer meteen reactie kon geven zette meneer na 9 uur niks gehoord te hebben van mij een slechte review neer.. (Ik zat op werk en kan/mag hier gewoon niet met mijn telefoon zitten en na werk ben ik meteen mijn bed ingedoken)

Ik heb hem een PM gedaan met de vraag of hij de review wou aanpassen, maar nee hij is tweakers zat en prive leven is geen excuus.. (deze stuurde ik nog geen 24 uur na ons laatste contact)

"Nee ben er alleen zat van tweakers dat mensen reageren en naderhand niets terug antwoorden.
Je hebt ook een telefoon waarschijnlijk en wifi kan je ook overal vinden dus prive leven als excuus gebruiken is een beetje slap."

Bij deze dus mijn vraag of de review verwijderd kan worden aangezien hij dit niet wilt doen en de review in mijn ogen onterecht is.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:04

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Iemand binnen 12 uur al een negatieve review geven omdat hij niet reageert is wel erg kort door de bocht. Review bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.