Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Het vervelende is, dat men inderdaad geen reden op geeft. Van de andere kant: als je het verplicht gaat stellen, gaat men wellicht helemaal niets meer doen. Blijft een lastig verhaal.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Interessant vraagstuk inderdaad.Lip schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:11:
Vraag : Wat moeten we hiermee?
Persoonlijk ben ik ook van mening dan de schaal die we momenteel hanteren gewoon te klein is om het goed aan te geven. Tussen 0 en +1 zit een klein gat, tussen +1 en +2 iets groter. Maar om echt een +3 review te schrijven moet je zo ongelofelijk veel doen, zeker als je gaat kijken naar de review grootmachten. Een +4 zou voor die reviews ook echt niet misstaan.
Deze link werkt helaas niet. Is de review offline gehaald of heb je de verkeerde gelinkt?Nou zou dus :
productreview: Denon Ceol N9 Wit review door mowikan
Die link werkte tot vanochtend wel. De desbetreffende user heeft nadat hij de diverse 0 beoordelingen links en rechts om de oren kreeg de review veranderd. Met een klacht dat het moderators regime een negatieve tendens (stank voor dank) heeft.
Verder worden ook V en A vetes in de beoordelingen van PR's uitgevochten, de eerste 0 beoordeling in mijn Onkyo review. Of gewoon klakkeloos geven, de 2e.
Verder worden ook V en A vetes in de beoordelingen van PR's uitgevochten, de eerste 0 beoordeling in mijn Onkyo review. Of gewoon klakkeloos geven, de 2e.
Gewoon onbeoordeelde PR's op nul laten staan, en de nul weghalen in de beoordeling die je kan gevenTomf1 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:33:
Het vervelende is, dat men inderdaad geen reden op geeft. Van de andere kant: als je het verplicht gaat stellen, gaat men wellicht helemaal niets meer doen. Blijft een lastig verhaal.
[ Voor 33% gewijzigd door Lip op 16-02-2017 13:40 ]
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity