Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

agenda toevoegen in s-planner maar niet een volledig account

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb de volgende vraag;

Ik hanteer een agenda in Google, dus op basis van een gmail account. De account staat op mijn naam en in mijn telefoon heb ik die in s-planner geïntegreerd.
Nu wil ik in de nieuwe telefoon van mijn vrouw dezelfde agenda laten verschijnen, want wij werken in dezelfde agenda.

In haar vorige telefoon was me dat gelukt, echter in de nieuwe telefoon krijg ik het alleen voor elkaar door mijn hele gmail account toe te voegen, waardoor zij ook mijn mail krijgt in de mailapp. (M)

Hoe kan ik alsnog de agenda in haar s-planner laten verschijnen zonder dat zij al mijn mail ed krijgt?

EDIT: k had inmiddels de agenda vanuit mijn account gedeeld met haar google account (in Google accountinstellingen via internet) maar dan nam hij niet alle kleuren ed correct over. Op google vond ik geen optie hoe ik dat dan weer in orde kreeg. Mijn agenda bevat nl meerdere agenda's, te weten die van mijzelf, maar ook vanuit mijn werk etc.
Die van mijn werk kon ik via die weg ook niet delen...

Graag jullie reactie!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2017 10:31 ]

Beste antwoord (via rens-br op 16-02-2017 10:57)

• cohn
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Instellingen --> Algemeen --> Accounts --> Google
Daar alles uitvinken, behalve "Agenda synchroniseren".

Disclaimer: zo werkt het op mijn telefoon. Zoals @rens-br al aangeeft is het wel handig dat je aangeeft met welke config de telefoon van je vrouw werkt om zeker te weten dat je het juiste advies krijgt.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zou je ons wat meer informatie kunnen geven over onder andere telefoons, software versies, e.d.

Op tweakers is het wel de bedoeling om eerst zelf wat onderzoek te doen voordat je een topic opent, dus wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan?

Kun je dit toevoegen aan de OP (Openingspost)?

offtopic:
Verder nog schopje van TGA naar AND, aangezien het een telefoon betreft.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 16-02-2017 10:36 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• cohn
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Instellingen --> Algemeen --> Accounts --> Google
Daar alles uitvinken, behalve "Agenda synchroniseren".

Disclaimer: zo werkt het op mijn telefoon. Zoals @rens-br al aangeeft is het wel handig dat je aangeeft met welke config de telefoon van je vrouw werkt om zeker te weten dat je het juiste advies krijgt.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Besef echter wel dat je op deze manier de e-mails nog wel gelezen kunnen worden, indien je vrouw dat zou willen. Kwestie van het vinkje weer terugzetten en het account bekijken.

Als dit geen probleem is, is het wel de makkelijkste oplossing.

• jab221
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Volgens mij kun je in google calendar bij de instellingen aangeven dat je je calendar met iemand wil delen. Daar kun je ook instellen of degene met wie je je calendar deelt zaken in je calendar mag wijzigen of niet.

Ik neem aan dat, op het moment dat je je calendar gedeeld hebt, jouw calendar items automatisch bij je vrouw beschikbaar worden.