Vraag

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:30

Punkrocker

Mostly harmless

Topicstarter
Er staan ineens (misschien wel langer maar het viel me nu pas op...) een drietal 06-nummers in mijn lijst met contactpersonen?
Ik kan ze niet verwijderen.
We kregen pas een berichtje van Skype dat er nieuwe emojis zijn. Zou dat een van de nummers zijn? Berichtje opgezocht en verwijderd maar helaas zijn de nummers nog steeds niet uit mijn lijst te verwijderen.
Wat kan ik nog meer proberen?

"What do you get if you multiply six by nine..."

Beste antwoord (via Punkrocker op 16-02-2017 09:09)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Er zijn verschillende merken en types smartphones met verschillende soorten Windows Mobile versies. Dus die vraag is gewoon legitiem en bedoeld om meer informatie te krijgen zodat men jou kan helpen... ;)

Behoren die contacten niet per ongeluk bij apps als Skype of een toegevoegd Agenda account? Kun je nakijken welke accounts er allemaal actief zijn voor jouw contacten? Wellicht verklaard dat het één en ander. Of zijn het oude contacten die niet meer op jouw telefoon stonden en nu na een synchronisatie weer terug zijn geplaatst?

Kijk even of die contacten toevallig niet ook in de cloud staan ergens, zoals bijvoorbeeld bij GMail, mocht je deze gebruiken:
https://mail.google.com/mail/u/0/#contacts

Dat laatste kun je uiteraard ook doen bij Outlook.com, Skype, etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Han op 16-02-2017 09:00 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-07 14:18
Graag meer informatie geven.
Welke lijst met contactpersonen? Gaat het om je smartphone? Welk OS en welk model etc.?

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

Topicstarter
Audiowaste schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:47:
Graag meer informatie geven.
Welke lijst met contactpersonen? Gaat het om je smartphone? Welk OS en welk model etc.?
Eh, ik post in Windows Phone...
(Of is dit per ongeluk in meerdere fora gepost?)

Lumia640 W10.

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 04:14 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Er zijn verschillende merken en types smartphones met verschillende soorten Windows Mobile versies. Dus die vraag is gewoon legitiem en bedoeld om meer informatie te krijgen zodat men jou kan helpen... ;)

Behoren die contacten niet per ongeluk bij apps als Skype of een toegevoegd Agenda account? Kun je nakijken welke accounts er allemaal actief zijn voor jouw contacten? Wellicht verklaard dat het één en ander. Of zijn het oude contacten die niet meer op jouw telefoon stonden en nu na een synchronisatie weer terug zijn geplaatst?

Kijk even of die contacten toevallig niet ook in de cloud staan ergens, zoals bijvoorbeeld bij GMail, mocht je deze gebruiken:

[ Voor 8% gewijzigd door Han op 16-02-2017 09:00 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-07 18:36
ik heb dit ook een tijdje gehad dat sommige contacten zelfs gedupped waren. dat kwam doordat sommige mensen 2 telefoon nummers hadden waardoor hij een klein beetje confused werd bij het syncen met skype.

dus ja wat ik zeg als je mensen hebt met 2 nummers maak daarvan een nieuw contact aan aangezien skype daar een beetje van door de war gaat

[ Voor 26% gewijzigd door Rockster34 op 16-02-2017 09:02 ]

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

Topicstarter
Han schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:59:
[...]

Da's waar. I stand corrected...

Nee, ze staan niet bij mijn GMail of Outlook contacts.

Ah!
Gevonden!
Ze staan bij mijn Skype contacts! Blijkbaar wordt elk onbekend nummer waar ik een berichtje (Skype of SMS) van krijg toegevoegd aan mijn contacts?
Vreemd. Ik heb ze in Skype verwijderd en ze zijn ook weg in de People-Hub.
Eens kijken hoe ik dat kan voorkomen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Pagina: 1