"What do you get if you multiply six by nine..."
Vraag
Beste antwoord (via Punkrocker op 16-02-2017 09:09)
Er zijn verschillende merken en types smartphones met verschillende soorten Windows Mobile versies. Dus die vraag is gewoon legitiem en bedoeld om meer informatie te krijgen zodat men jou kan helpen...Punkrocker schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:51:
Eh, ik post in Windows Phone...
Behoren die contacten niet per ongeluk bij apps als Skype of een toegevoegd Agenda account? Kun je nakijken welke accounts er allemaal actief zijn voor jouw contacten? Wellicht verklaard dat het één en ander. Of zijn het oude contacten die niet meer op jouw telefoon stonden en nu na een synchronisatie weer terug zijn geplaatst?
Kijk even of die contacten toevallig niet ook in de cloud staan ergens, zoals bijvoorbeeld bij GMail, mocht je deze gebruiken:
https://mail.google.com/mail/u/0/#contacts
Dat laatste kun je uiteraard ook doen bij Outlook.com, Skype, etc.
[ Voor 8% gewijzigd door Han op 16-02-2017 09:00 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alle reacties
Welke lijst met contactpersonen? Gaat het om je smartphone? Welk OS en welk model etc.?
Eh, ik post in Windows Phone...Audiowaste schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:47:
Graag meer informatie geven.
Welke lijst met contactpersonen? Gaat het om je smartphone? Welk OS en welk model etc.?
(Of is dit per ongeluk in meerdere fora gepost?)
Lumia640 W10.
Er zijn verschillende merken en types smartphones met verschillende soorten Windows Mobile versies. Dus die vraag is gewoon legitiem en bedoeld om meer informatie te krijgen zodat men jou kan helpen...Punkrocker schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:51:
Eh, ik post in Windows Phone...
Behoren die contacten niet per ongeluk bij apps als Skype of een toegevoegd Agenda account? Kun je nakijken welke accounts er allemaal actief zijn voor jouw contacten? Wellicht verklaard dat het één en ander. Of zijn het oude contacten die niet meer op jouw telefoon stonden en nu na een synchronisatie weer terug zijn geplaatst?
Kijk even of die contacten toevallig niet ook in de cloud staan ergens, zoals bijvoorbeeld bij GMail, mocht je deze gebruiken:
[ Voor 8% gewijzigd door Han op 16-02-2017 09:00 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
dus ja wat ik zeg als je mensen hebt met 2 nummers maak daarvan een nieuw contact aan aangezien skype daar een beetje van door de war gaat
[ Voor 26% gewijzigd door Rockster34 op 16-02-2017 09:02 ]
Da's waar. I stand corrected...Han schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 08:59:
[...]
Er zijn verschillende merken en types smartphones met verschillende soorten Windows Mobile versies. Dus die vraag is gewoon legitiem en bedoeld om meer informatie te krijgen zodat men jou kan helpen...
Nee, ze staan niet bij mijn GMail of Outlook contacts.Behoren die contacten niet per ongeluk bij apps als Skype of een toegevoegd Agenda account? Kun je nakijken welke accounts er allemaal actief zijn voor jouw contacten? Wellicht verklaard dat het één en ander. Of zijn het oude contacten die niet meer op jouw telefoon stonden en nu na een synchronisatie weer terug zijn geplaatst?
Ah!
Gevonden!
Ze staan bij mijn Skype contacts! Blijkbaar wordt elk onbekend nummer waar ik een berichtje (Skype of SMS) van krijg toegevoegd aan mijn contacts?
Vreemd. Ik heb ze in Skype verwijderd en ze zijn ook weg in de People-Hub.
Eens kijken hoe ik dat kan voorkomen...
https://support.skype.com...people-in-my-contact-listPunkrocker schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:08:
Eens kijken hoe ik dat kan voorkomen...