Ik ben fan van dingen
Misschien een corrigerende reactie posten, maar hard modden (en dus slotjes) willen we zoveel mogelijk vermijden.
Aannames zijn fataal.
* kamstra wordt nu wel heel benieuwd naar de HK...
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ik kan me er niet echt aan storen moet ik zeggen.
De gein is er waarschijnlijk snel genoeg weer af en dat is het vanzelf over.
Aannames zijn fataal.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ik ben fan van dingen
Was trouwens mijn idee van die talen. Begon met Duits, maar ik wist niet dat et zoveel invloed zou hebben...
Het gaat erom dat ze er zijn, en ze doen ook gelijk de meer diverse topics uit het zicht verdwijnen..Op dinsdag 03 juli 2001 13:31 schreef HariZ het volgende:
Je zult zien: Morgen zijn die topics allemaal een eind naar beneden gezakt, dus zie je ze niet eens meer...
Was trouwens mijn idee van die talen. Begon met Duits, maar ik wist niet dat et zoveel invloed zou hebben...
Ik ben fan van dingen
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
Nah zeg.... echwel vet zo'n duits topic!Op dinsdag 03 juli 2001 13:41 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze er zijn, en ze doen ook gelijk de meer diverse topics uit het zicht verdwijnen..
Ich gehe mich ausleben, aufzichers!
Neh... maar dit is een stuk leuker/origineler dan alle "wat heb jij vandaag op je boterham-topics".
Vinnik dan.....
Oke dan...Op dinsdag 03 juli 2001 14:03 schreef ThE_ED het volgende:
iemand met een DBZ icoon moet ik wel vertrouwen natuurlijk dus OK dan maar
Verwijderd
Hehe 18 is coolOp dinsdag 03 juli 2001 14:53 schreef HariZ het volgende:
[..]
Oke dan...Daar ben ik blij om...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ik moet zeggen dat het me reuze meevalt ik de HK... de sfeer is goed, een grapje of iemand uitlachen kan makkelijk en wordt ook (bijna) altijd goed opgevat... en alles gaat ook nog eens zonder veel ingrijpen van de mods...
kortom, de HK overtreft mijn verwachtingen tot nu toe
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Komt door het warme weer schijnbaar...
Ik vind het zelf ook niet de meest geweldige topics maar ach...
Misschien helpt een airco in de HK
Ik let er wel een beetje op ok, maar kan niets anders doen dan te wachten tot het weer verveeld en een beetje sturen als dat echt nodig blijkt te zijn...
af en toe een beetje te onzinnig maar dat is zelfs nog wel eens leuk
39
Verwijderd
Als je daar eenmaal aan gaat beginnen, dan is het einde zoek
Verwijderd
Any adje? Please
Hoop dat je met mij genoegen neemtOp dinsdag 03 juli 2001 22:26 schreef LoWLaNDeR het volgende:
BTW, dit is wel een geschikt topic om te vragen: volgens mij heb ik genoeg techposts om in de HK te mogen, maar ik zie er na uitloggen en weer inloggen niks van?
Any adje? Please
Je hebt er _net_ genoeg, maar de statussen worden eens per dag aangepast, dus ik denk dat je er morgen in mag
Als je er morgen nog niet in mag, dan moet je ff aan de bel trekken
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards