Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Muziek produceren
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 1100,- tot € 1700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In mijn huidige DAW heb ik een WD Velociraptor WD1500HLFS die ik mee wil nemen als opslag voor projecten en samples. Verder wil ik mijn M-Audio Delta 1010LT gaan hergebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Krachtige processor, snelle HD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus en Intel. Deze merken heb ik in vrijwel al mijn pc's gebruikt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De nieuwe DAW moet uiteraard redelijk stil zijn
Ga je overklokken?
Nee. Ik heb hier geen verstand van
Wat verwacht je van ons?
Beste Tweakers, Het wordt tijd voor een nieuwe DAW. Mijn huidige pc dateert alweer uit pakweg 2008 en begint vrij traag te worden.
Ik wil de nieuwe pc in een 19"rack gaan hangen dus vandaar de behuizing.
Ik gebruik de pc uitsluitend voor het maken van muziek en de DAW is niet eens op het internet aangesloten. Zoals ik aangegeven heb wil ik de HD die ik nu in mijn DAW heb zitten hergebruiken als opslag en wil ik een nieuwe SSD als C schijf gaan gebruiken. Volgens mij kan de huidige WD Velociraptor WD1500HLFS nog prima dienst doen als opslag.
Ik gebruik op dit moment nog Cubase 6 maar zit eraan te denken om deze ook te upgraden naar de huidige versie 9.
Verder gebruik ik een aantal vsti's waarvan de zwaarste een EastWest bundle is met een grote library.
Ik heb een lijst samengesteld van componenten en zou graag jullie input horen van wat jullie hiervan vinden. Tips, aanbevelingen en/of wijzigingen zijn zeer welkom. Alvast bedankt!
Muziek produceren
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 1100,- tot € 1700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In mijn huidige DAW heb ik een WD Velociraptor WD1500HLFS die ik mee wil nemen als opslag voor projecten en samples. Verder wil ik mijn M-Audio Delta 1010LT gaan hergebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Krachtige processor, snelle HD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus en Intel. Deze merken heb ik in vrijwel al mijn pc's gebruikt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De nieuwe DAW moet uiteraard redelijk stil zijn
Ga je overklokken?
Nee. Ik heb hier geen verstand van
Wat verwacht je van ons?
Beste Tweakers, Het wordt tijd voor een nieuwe DAW. Mijn huidige pc dateert alweer uit pakweg 2008 en begint vrij traag te worden.
Ik wil de nieuwe pc in een 19"rack gaan hangen dus vandaar de behuizing.
Ik gebruik de pc uitsluitend voor het maken van muziek en de DAW is niet eens op het internet aangesloten. Zoals ik aangegeven heb wil ik de HD die ik nu in mijn DAW heb zitten hergebruiken als opslag en wil ik een nieuwe SSD als C schijf gaan gebruiken. Volgens mij kan de huidige WD Velociraptor WD1500HLFS nog prima dienst doen als opslag.
Ik gebruik op dit moment nog Cubase 6 maar zit eraan te denken om deze ook te upgraden naar de huidige versie 9.
Verder gebruik ik een aantal vsti's waarvan de zwaarste een EastWest bundle is met een grote library.
Ik heb een lijst samengesteld van componenten en zou graag jullie input horen van wat jullie hiervan vinden. Tips, aanbevelingen en/of wijzigingen zijn zeer welkom. Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-5820K Boxed | € 425,35 | € 425,35 |
| 1 | Asus X99-PRO | € 239,- | € 239,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC | € 164,30 | € 164,30 |
| 1 | Inter-Tech IPC 4U-4129-N | € 109,19 | € 109,19 |
| 1 | Noctua NH-L9x65 | € 44,65 | € 44,65 |
| 1 | Logitech Illuminated Keyboard K740 | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Logitech Performance Mouse MX | € 98,64 | € 98,64 |
| 2 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 128,95 | € 257,90 |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 96,95 | € 96,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.597,93 | |